ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Οι Ασιάτες millenials…τρελαίνονται για διακοπές στα χιονοδρομικά


Αποτέλεσμα εικόνας για Οι Ασιάτες  στα χιονοδρομικά

Πάνω από διακόσια εκατομμύρια άτομα από την Ασία και τον Ειρηνικό απόλαυσαν διακοπές στα χιόνια τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με το τμήμα σκι του Club Med.
Οι προορισμοί της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας πρωταγωνιστούν στην περιοχή για διακοπές χιονιού, ενώ η Ελβετία είναι ο τρίτος καλύτερος προορισμός.
“ Η αγορά εξελίσσεται ταχέως, σύμφωνα με την αυξανόμενη ευημερία της Ασίας και το ενδιαφέρον ανέβηκε στα ύψη και από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πιόνγκτσανγκ και στο Πεκίνο”, επισημαίνει ο Xavier Desaulles, διευθύνων σύμβουλος του Club Med Ασίας – Ειρηνικού.
Όπως αναφέρει η Club Med, η αγορά διακοπών χιονιού έχει σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη στην Ασία-Ειρηνικό την τελευταία τριετία, με 238 εκατομμύρια ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων και των 138 εκατομμυρίων μόνο για τους τελευταίους 12 μήνες.
Απ' αυτoύς το μεγαλύτερο ποσοστό 45% ανήκει στους millenials (25-34 ετών), που ξοδεύουν πάνω από 300 δολάρια την ημέρα/το άτομο.
  • Το 89% είναι ζευγάρια που εργάζονται και οι δύο.
  • 70% είναι οικογένειες με παιδιά.
  • Το 60% πραγματοποιεί τουλάχιστον 4 διανυκτερεύσεις.
Η άνοδος σχετίζεται σύμφωνα με τους αναλυτές, στην αυξανόμενη ευημερία της περιοχής και στην επιθυμία των ταξιδιωτών για εξερεύνηση στον προορισμό με πιο βιωματικό τρόπο, είτε με την οικογένεια είτε με φίλους.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά οπαδών του χιονιού, που ακολουθείται από την Ινδία και την Ιαπωνία.
Ωστόσο, οι αγορές με ελάχιστο ή καθόλου χιόνι, όπως το Χονγκ Κονγκ, η Σιγκαπούρη και η Ινδονησία, εμφανίζουν έντονη ανάπτυξη -αν και από μικρότερη βάση- καθώς οι ταξιδιώτες τους επιλέγουν διακοπές με βάση την εμπειρία και φρέσκο, καθαρό αέρα.