ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Aegean Airlines: Τέλος κόστους διανομής προς τα συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία





Αποτέλεσμα εικόνας για Aegean Airlines


Η Aegean Airlines πληροφόρησε πρόσφατα όλα τα συνεργαζόμενα μαζί της τουριστικά γραφεία ότι με αφετηρία την 10η Ιανουαρίου 2018, πρόκειται να καθιερώσει ένα Τέλος Κόστους Διανομής, ύψους πέντε ευρώ για κάθε διαδρομή που θα πραγματοποιείται μέσω των δύο GDSs (Amadeus, Travelport). Πιο αναλυτικά, η επιστολή αναφέρει τα εξής:

“Αγαπητοί Συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι με ισχύ από 10 Ιανουαρίου 2018, η Aegean καθιερώνει Τέλος Κόστους Διανομής (Distribution Channel Fee ή DCF), ύψους €5.00 για κάθε σκέλος διαδρομής (fare component), για κρατήσεις που θα πραγματοποιούνται μέσω των δύο Παγκόσμιων Συστημάτων Κρατήσεων (GDSs) Amadeus και Travelport (Apollo, Galileo & Worldspan).

Το DCF, ύψους €5.00, όπως αναφέρεται και παραπάνω, θα ισχύει ανά σκέλος διαδρομής (fare component) σε όλα τα δρομολόγια όπου η AEGEAN συμμετέχει ως Marketing ή Operating Carrier και θα χρεώνεται μια φορά ανεξάρτητα αν το fare component περιλαμβάνει ένα η περισσότερα segments. Θα εισπράττεται με την μορφή Q surcharge ενω θα εμφανίζεται στο πεδίο ανάλυσης του ναύλου του εισιτηρίου (fare calculation line).

Π.χ
- One way  ATH – LON (1 direction): DCF applies once
- One way  FRA – ATH – JTR (1 direction): DCF applies once
- Round trip  ATH – LON – ATH (2 directions): DCF applies twice
- Round trip  FRA – x/ATH – JTR – x/ATH – FRA (2 directions): DCF applies twice
- Open Jaw  PAR – ATH / HER – PAR (2 directions): DCF applies twice.

Επιπλέον, το Τέλος Κόστους Διανομής (Distribution Channel Fee) θα ισχύει σε όλες τις κατηγορίες ναύλων και θέσεων (cabins), σε εισιτήρια που θα εκδίδονται από 10 Ιανουαρίου 2018 και μεταγενέστερα. 

Για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το Help Desk ή με το τμήμα Πωλήσεων της εταιρείας μας.”