ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Ολοένα και μεγαλύτερη η διείσδυση της Google στη online αναζήτηση/κράτηση ταξιδιών




Αποτέλεσμα εικόνας για Google online αναζήτηση/κράτηση ταξιδιών


  Ένα εργαλείο λογισμικού, το οποίο επιτρέπει σε άλλες εταιρείες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες αναζήτησης για αεροπορικά εισιτήρια, κάτι που αποτελεί “χτύπημα” στις επιχειρήσεις online κρατήσεων ταξιδιών,εγκαινιάζει η Google

Η κίνηση δεν ήταν εντελώς απροσδόκητη: Το εργαλείο της Google πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011 μετά την εξαγορά -ύψους 700 εκατ. δολ.-της ITA Software Inc., ενός OTA αεροπορικών εισιτηρίων. Κατά την έγκριση της συμφωνίας, ομοσπονδιακός δικαστής ζήτησε από την Google να επιτρέπει την πρόσβαση σε ένα λογισμικό αναζήτησης και τιμολόγησης πτήσεων, το QPX, σε τρίτους για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Η Google χρησιμοποίησε το εργαλείο της ITA για τη δημιουργία της πλατφόρμας Google Flights, η οποία συγκεντρώνει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων απευθείας στη δική της πανίσχυρη μηχανή αναζήτησης. Το προϊόν ανταγωνίζεται εταιρείες όπως η Kayak.com του Ομίλου Priceline, και η Skyscanner του κινεζικού ταξιδιωτικού κολοσσου Ctrip.com International Ltd. Οι ανταγωνιστές στους οποίους μέχρι σήμερα επιτρεπόταν η πρόσβαση στη μηχανή αναζήτησης πτήσεων της Google μέσω ανοιχτού λογισμικού δε θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία από την επόμενη χρονιά.

Η κίνηση αυτή είναι ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στην είσοδο της Google στο πεδίο της online αναζήτησης και κράτησης ταξιδιών. Από την εξαγορά της ITA και μετά, η Google βελτίωσε σιγά σιγά τα προϊόντα της αναζήτησης ταξιδιών και έχει αρχίσει να επιτρέπει σε μερικούς χρήστες να κλείνουν πτήσεις χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται απευθείας ιστότοπους που ανήκουν στην Expedia και την Priceline, τους δύο κυρίαρχους “παίκτες” του κλάδου. Παρ‘όλα αυτά, οι δύο αυτές εταιρείες συγκαταλέγονται στους σημαντικότερους πελάτες της Google, ξοδεύοντας δισεκατομμύρια σε online διαφημίσεις κάθε χρόνο.