ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Η Ινδική αγορά και πως να την κερδίσετε






Πενήντα εκατομμύρια Ινδοί αναμένεται τα επόμενα τρία χρόνια να εξερευνήσουν τον κόσμο, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (WTO).
Το υπουργείο Τουρισμού της Ινδίας ανέφερε αύξηση 11,4% στα διεθνή ταξίδια από 18,3 εκατομμύρια το 2014 σε 20,4 εκατομμύρια το 2015, ενώ το 2016 σημειώθηκε αύξηση 7,3%, με 21,9 εκατομμύρια ταξιδιώτες στο εξωτερικό.
Το 2015, οι Ινδοί ταξιδιώτες δαπάνησαν συνολικά $ 15,9 δισεκατομμύρια για τα εξερχόμενα ταξίδια τους και ποσό που προβλέπεται ότι θα υπερβεί τα $ 40,7 δισ. μέχρι το 2025.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η αύξηση δεν είναι τυχαία και συνδέεται άμεσα με την οικονομική ανάπτυξη.
Για να προσεγγίσετε την νέα αυτή δυναμική αγορά, διαβάστε τα χαρακτηριστικά των Ινδών ταξιδιωτών.
  • Οι ταξιδιωτικές βίζες παραμένουν το εμπόδιο για το ταξίδι.
  • Η πλειονότητα τους είναι χορτοφάγοι.
  • Θέλουν διαθέσιμο WiFi.
  • Τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, πρέπει να είναι ευέλικτα και να προσαρμόζονται σε τυχόν αλλαγές.
  • Συστάσεις από “στόμα σε στόμα” και οι θετικές κριτικές από τους πελάτες σας θα τους οδηγήσουν στις κρατήσεις σας και δελεάζονται με εκπτώσεις – προσφορές.
Τέσσερις τύποι Ινδών ταξιδιωτών
  • Ομαδικοί ταξιδιώτες
    Είναι αυτοί που ταξιδεύουν για πρώτη φορά τουριστικών μέσω πακέτων τουριστικών πρακτορείων.
  • Μεμονωμένοι ταξιδιώτες 
    Είναι οι έμπειροι ταξιδιώτες που προτιμούν να δημιουργούν δικά τους δρομολόγια, στην πλειοψηφία τους κάνουν κράτηση εκτός σύνδεσης μέσω πρακτορείου και για το πρόγραμμα τους στον προορισμό επιλέγουν τοπικούς πράκτορες.
  • Κίνητρα, Συνέδρια και Εκθέσεις 
    Οι πολυεθνικές εταιρείες εκτός από τα συνέδρια και τις εκθέσεις στέλνουν συχνά τους υπαλλήλους τους ως επιβράβευση ένα ταξίδι -με την Ελβετία στο top των προορισμών.
  • Επίσκεψη φίλων και συγγενών 
    Πρόκειται για την ομάδα με τον χαμηλότερο ταξιδιωτικό προϋπολογισμό, που μένει όμως μεγάλο διάστημα στον προορισμό, συχνά μέχρι 3 ή 4 εβδομάδες.  Ταξιδεύουν συνήθως στη Βόρεια Αμερική, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία για να επισκεφθούν τους αγαπημένους τους.
  • Συμπεριφορά κράτησης
    Οι περισσότερες κρατήσεις εξακολουθούν να πραγματοποιούνται παραδοσιακά εκτός σύνδεσης.
    Οι αγορές ταξιδίων σε μεγάλες αποστάσεις πραγματοποιούνται συνήθως με αναγνωρισμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
    Άλλα κανάλια κράτησης περιλαμβάνουν OTAs όπως το Make My Trip (το οποίο αποτελεί το 45% του μεριδίου του ΟΤΑ της Ινδίας), καθώς και το Yatra και το Expedia.
    Σχεδόν το 50% των Ινδών ταξιδιωτών προγραμματίζει ένα ταξίδι 1 έως 3 μήνες νωρίτερα και κάνει κράτηση σε πτήσεις και διαμονή μόλις 8 – 30 ημέρες πριν το ταξίδι.
    Επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τους φίλους και την οικογένειά τους που ζουν ή έχουν ήδη επισκεφθεί τον προορισμό.
    Τα social media διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο και επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς ταξιδιού, επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να μοιράζονται στιγμές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και διευκολύνει τις συζητήσεις και τις συστάσεις προς τους φίλους και την οικογένεια μετά το ταξίδι.
  • Τι ψάχνουν
    Στις διακοπές, οι Ινδοί ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν για νέους πολιτισμούς και να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τις οικογένειές τους η ιδέα της οικογένειας και της κοινότητας είναι πολύ ισχυρή στον Ινδικό πολιτισμό.
    Οι νεότεροι ταξιδιώτες όπως οι millennials προτιμούν πιο περιπετειώδη και δραστήρια ταξίδια σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές προτιμούν πιο χαλαρές διακοπές.  Συχνά χωρίζονται σε μικρότερες ομάδες για να εξερευνήσουν έναν προορισμό ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.
    Οι Ινδοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν επίσης πραγματικά τα ψώνια ενώ βρίσκονται σε διακοπές αγοράζοντας  αγαθά που δεν είναι διαθέσιμα στην χώρα τους.                                                                                              .tourismtoday