ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Ασιατικός τουρισμός: Πώς επιλέγουν διακοπές οι Κινέζοι, Ιάπωνες και Αυστραλοί



Αποτέλεσμα εικόνας για Ασιατικός τουρισμός:


Οι Αυστραλοί, Κινέζοι και Γιαπωνέζοι ταξιδιώτες αναζητούν την καλύτερη προσφορά διακοπών και το καλύτερο value for money προκειμένου να προβούν σε κράτηση, παρουσιάζοντας όμως διαφοροποιήσεις σε σχέση με το τι επιθυμούν περισσότερο στις διακοπές.
Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας της Expedia® Media Solutions, την οποία διενήργησε η Northstar Research Partners στην αγορά ταξιδιωτών Ασίας-Ειρηνικού, με σκοπό να αναδείξει τις τελευταίες τάσεις και τις καταναλωτικές τους συνήθειες, τον τρόπο που επηρεάζονται στην κράτηση διακοπών και τα κίνητρα κάθε γενιάς.

Οι Κινέζοι ταξιδεύουν πιο συχνά, με μέσο αριθμό ταξιδίων ανά έτος τα 5,3 και οι Αυστραλοί κάνουν διακοπές με τη μεγαλύτερη διάρκεια, με μέσο όρο τις 10,6 ημέρες. 
Ανάμεσα στις 3 αυτές εθνικότητες ταξιδιωτών, οι baby boomers κάνουν ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας, όμως δεν ταξιδεύουν όσο συχνά το κάνουν άλλες ηλικιακές ομάδες.

Mε 35 ημέρες ανά έτος, η γενιά Ζ των Αυστραλών και οι Millennials των Κινέζων ταξιδεύουν συχνότερα, ενώ οι νεαρότερες ηλικίες στην Ιαπωνία υστερούν με μόλις 12 ημέρες διακοπών το χρόνο.
Ενώ το 45% των Αυστραλών προτιμά προορισμούς του εξωτερικού, τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Κινέζους και τους Ιάπωνες πέφτουν στο 27% και 14% αντίστοιχα.
Kύρια ζητούμενα των Αυστραλών, των Κινέζων και των Γιαπωνέζων είναι οι μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες, το νόστιμο φαγητό, τα ψώνια και μια δόση πολυτέλειας στις διακοπές ενώ γενικά είναι και οι πιο δεκτικοί στην επιρροή των διαφημίσεων, δήλωσε η αντιπρόεδρος Product Management της Expedia Media Solutions, Lisa Lindberg.
 Οι δημοφιλέστεροι τύποι διακοπών…
Πάνω από τα 2 τρίτα των Κινέζων ταξιδιωτών προτιμούν τη χαλάρωση και την περιήγηση σε αξιοθέατα, το 86% ταξιδεύει με αεροπλάνο ή τρένο και τα ξενοδοχεία είναι κορυφαία επιλογή διαμονής. 
Οι διακοπές στο εσωτερικό της χώρας τους και η περιήγηση σε αξιοθέατα είναι οι πιο δημοφιλείς τύποι διακοπών για τους Ιάπωνες, με πάνω από το 85% να μένει σε ξενοδοχεία. Το 37% προτιμά να ταξιδεύει αεροπορικώς, το 31% οδικώς και το 25% με τρένο.

Τουλάχιστον  οι μισοί Αυστραλοί κάνουν ταξίδια με σκοπό την επίσκεψη σε μέλη της οικογένειας και τη χαλάρωση. Περισσότεροι από τα 2 τρίτα ταξιδεύουν αεροπορικώς και μένουν σε ξενοδοχεία ή φιλοξενούνται από φίλους και την οικογένειά τους.
 Πώς διαλέγουν διακοπές…
Η γενιά Ζ και Millennials των Κινέζων δίνουν προτεραιότητα στο να νιώσουν ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται στις διακοπές, ενώ τη μεγαλύτερη έμφαση στις δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των διακοπών δίνουν οι γενιές Χ και Boomers.

Για τη γενιά Ζ των Γιαπωνέζων, η χαμηλότερη τιμή είναι το νουμερο 1 κριτήριο επιλογής διακοπών, όμως οι υπόλοιπες γενιές εστιάζουν στις εμπειρίες γαστρονομίας περισσότερο από την τιμή.
Οι Αυστραλοί δίνουν προτεραιότητα στις δραστηριότητες στις διακοπές, ανεξαρτήτως ηλικίας και πέρα από οτιδήποτε άλλο, και ακολουθούν οι προσφορές και η χαμηλότερη τιμή.
 Διαχείριση του προϋπολογισμού των διακοπών…
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες στις 3 αυτές χώρες δήλωσαν ότι ο προϋπολογισμός ταξιδίου είναι ο βασικός παράγοντας που υπολογίζουν στον προγραμματισμό των διακοπών, όμως οι Ιάπωνες Millennials και οι Αυστραλοί Baby Boomers δίνουν τη μικρότερη έμφαση σε αυτό, καθώς το 40% δηλώνει ότι ο προϋπολογισμός δεν αποτελεί προτεραιότητα.

Για τις περισσότερες γενιές κινέζων και γιαπωνέζων ταξιδιωτών, το μεγαλύτερο ποσοστό προϋπολογισμού αναλογεί στα ξενοδοχεία. Στην Αυστραλία, στην πρώτη θέση βρίσκονται οι πτήσεις (25%).
Οι κινέζοι Millennials είναι οι μεγαλύτεροι λάτρεις των αγορών, αφιερώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό του προϋπολογισμού διακοπών στα ψώνια (18%), περισσότερο από οποιαδήποτε γενιά στην Ασία-Ειρηνικό.
Οι Baby Boomers είναι η πιο αποφασιστική γενικά και στις 3 χώρες. Οι Ιάπωνες είναι οι πιο ανοικτοί σε επίπεδο έμπνευσης για προορισμούς ταξιδίων, με το 60% να μην έχει αποφασίσει για τον προορισμό ή να αποφασίζει ανάμεσα σε κοντινούς προορισμούς για διακοπές.

Τα online τουριστικά γραφεία (OTAs) και οι μηχανές αναζήτησης είναι οι κορυφαίοι τρόποι αναζήτησης και κράτησης διακοπών για τους ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού.
Περισσότεροι από τα 2 τρίτα των κινέζων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις μπορεί να τους επηρεάσουν στην απόφαση διακοπών. Το 70% της γενιάς Ζ και οι μισοί των μεγαλύτερων γενιών δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις με ελκυστικές εικόνες και με πληροφοριακό περιεχόμενο μπορεί να τους επηρεάσουν. 


Το 45% των Γιαπωνέζων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι μπορεί να επηρεαστούν από διαφημίσεις με ελκυστικές προσφορές ενώ οι μισοί Αυστραλοί επηρεάζονται από πληροφοριακό περιεχόμενο ή ελκυστικές προσφορές.