Ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Αλέξανδρος Αραβανής (δεξιά), παραλαμβάνει το βραβείο “Fast Travel Gold Award” από τον κ. Sergio Fernandez, Airport, Passenger, Cargo and Security Europe Director της ΙΑΤΑ |
ΟΔιεθνήςΑερολιμέναςΑθηνών προσφέρει στους
ταξιδιώτες
περισσότερη άνεση με καινοτόμες υπηρεσίεςFastTravel
Τη «χρυσή» αναγνώριση FastTravel ‘GoldStatus’ απένειμε η ΙΑΤΑ στο Διεθνή
Αερολιμένα Αθηνών. Με τη συγκεκριμένη διάκριση, η IATA αξιολογεί και βραβεύει τα αεροδρόμια που έχουν υλοποιήσει την υποδομή που
απαιτείται για το σύνολο των 6 έργων του προγράμματος FastTravel, επιτυγχάνοντας να βελτιώσουν
σημαντικά την επιβατική εμπειρία και να την εμπλουτίσουν με αξιόλογες
καινοτομίες: οι τομείς που αφορούν τα έργα FastTravel, συμπεριλαμβάνουν τη διαδικασία αυτοματοποιημένουcheck-in, τη διαδικασία αυτοεξυπηρέτησης “bagsready-to-go” για τις αποσκευές, τη διαδικασία ελέγχου εγγράφων,τη διαδικασία αλλαγής
κράτησης(flightre-booking), τη διαδικασία αυτοματοποιημένης επιβίβασης και τη διαδικασία ανάκτησης
αποσκευών.
Το“FastTravelGoldAward”αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη προσπάθεια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών FastTravelself-serviceστους επιβάτες που προτιμούν τις διαδικασίες αυτοεξυπηρέτησης.Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο, τη χρυσή βράβευση παρέλαβε ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Αλέξανδρος Αραβανής, από τον κ. SergioFernandez, Airport, Passenger, CargoandSecurityEuropeDirector της ΙΑΤΑ.
Με το βραβείο, στον αεροσταθμό, η διευθυντική ομάδα του αεροδρομίου, που εργάσθηκε για το Fast Travel Program και οι Sergio Fernandez, Airport, Passenger, Cargo and Security Europe Director της ΙΑΤΑ και Γιώργος Μαμαλάκης, IATA’s Country Manager, Greece (αριστερά)
|
Ο κ. Fernandez, τόνισε από την πλευρά της ΙΑΤΑ: «Πολλά συγχαρητήρια
στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την κατάκτηση του FastTravelGoldStatus της ΙΑΤΑ. Σύμφωνα με έρευνες στο
χώρο των αερομεταφορών, περισσότεροι από το 50% του συνόλου των επιβατών,
επιθυμούν την ελάττωση των χρόνων αναμονής στην ταξιδιωτική εμπειρία τους.
Επιπλέον, το 75% περίπου των επιβατών ανά τον κόσμο, επιθυμούν περισσότερες
υπηρεσίες self-service. Η επιτυχία αυτή του αεροδρομίου
της Αθήνας αποκρυσταλλώνει τις προσπάθειές του να βρίσκεται στους πρωτοπόρους
του κλάδου, προσφέροντας παγκοσμίου κλάσεως υπηρεσίες στους ταξιδιώτες του. Ας αποτελέσει
λοιπόν παράδειγμα για άλλα αεροδρόμια, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην
υπόλοιπη Ευρώπη.»
ΑπότηνπλευράτουΔιεθνούςΑερολιμέναΑθηνών, ο κ. Αραβανής δήλωσε:
«Στοταχύταταεξελισσόμενοπεριβάλλοντωναερομεταφορών, η επιβράβευση των υπηρεσιών
μας με το “FastTravelGoldAward”τηςIATA, αποτελεί μεγάλη τιμή για το αεροδρόμιό μας.
ΤοFastTravelGoldStatusαναγνωρίζειτηδέσμευσητουΔιεθνούςΑερολιμέναΑθηνώνναβελτιώνειδιαρκώςτηνεπιβατική
εμπειρία,μέσω της καινοτομίας και της γρήγορης προσαρμογής των αεροδρομιακών
υπηρεσιών στις ανάγκες των ταξιδιωτών, σε στενή συνεργασία με τις αεροπορικές
εταιρείες.
ΤοαεροδρόμιοτηςΑθήναςθαεξακολουθήσειναεπεξεργάζεταικαιναυλοποιείκαινοτόμεςυπηρεσίες,
για τη συνεχή αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επιβάτηκαι στο μέλλον.»
ΤοπρόγραμμαFastTravelτηςIATA (InternationalAirTransportAssociation) ανταποκρίνεταιστοαίτηματωνεπιβατώνγιαπερισσότερεςεπιλογές,ευκολία
καιαυτονομία, μέσω υπηρεσιώνself-service. Τοόραματουπρογράμματοςείναι, ωςτοέτος 2020, ναπαρέχεταιστο 80% τωνεπιβατώνανάτονκόσμοέναολοκληρωμένοφάσμαεπιλογώνself-service
καθ’ όλα τα στάδια του ταξιδιού τους, με στόχο
περισσότερη άνεση και λιγότερη αναμονή σε ουρές, βελτιώνοντας εν τέλει τη
χρονική ακρίβεια των διαδικασιών.
Για περισσότερες πληροφορίες: