ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Γερμανικός τουρισμός: Ποιά είδη διακοπών θεωρούνται «μόδα»




Αποτέλεσμα εικόνας για Γερμανικός τουρισμός: Ποιά είδη διακοπών θεωρούνται «μόδα»
To 86% των Γερμανών θεωρεί τις all inclusive διακοπές πολύ διαδεδομένες και το 58% πιστεύει ότι είναι η κορυφαία τάση διακοπών. Στη δεύτερη θέση, ως προς τη θεώρησή τους ως "μόδα" στα ταξίδια, βρίσκονται οι διακοπές ευεξίας και οι κρουαζιέρες.

Αυτό έδειξε έρευνα της GfK που διεξήχθη τον Ιούλιο σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 Γερμανών άνω των 14 ετών, με στόχο να αποκαλύψει ποιο είδος διακοπών θεωρείται «μόδα» στη Γερμανία. 
Το 58% θεωρεί το all inclusive «μόδα», το 28% ότι μάλλον είναι στη μόδα, το 7% το θεωρεί απαρχαιωμένο και το 1% θεωρεί ότι είναι εντελώς ξεπερασμένο. 

Στη δεύτερη θέση, τα ταξίδια ευεξίας, θεωρούνται τάση για το 53% και μάλλον τάση για το 33%. Η κρουαζιέρα αναγνωρίζεται ως μόδα από τους μισούς και για το 27% μάλλον μόδα.
Στην τέταρτη θέση ακολουθούν τα πακέτα διακοπών (για το 44% είναι απολύτως στη μόδα και για το 39% μάλλον στη μόδα), τα οποία θεωρούνται απαρχαιωμένα από το 11%.

Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι οι Γερμανοί δεν κάνουν διακοπές σύμφωνα με τις τάσεις που αναγνωρίζουν στα ταξίδια. Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ τάσης και προτιμήσεων για αυτήν, καταγράφεται στην κρουαζιέρα: ενώ οι μισοί αναγνωρίζουν ότι είναι πολύ στη μόδα, μόλις το 25% τις βρίσκει ελκυστικές. Το ποσοστό προτιμήσεων αυξάνεται όσο υπάρχει εμπειρία από το συγκεκριμένο είδος διακοπών. 
Ενας στους τρεις ενθουσιάζεται με τις διακοπές ευεξίας όμως την τελευταία πενταετία μόλις ένας στους 4 κάνει τέτοιου είδους διακοπές.

Στην τάση του all in, το 46% έχει κάνει κράτηση τουλάχιστον ενός τέτοιου πακέτου την τελευταία 5ετία και το 48% το προτιμά.