ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Τί χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία



Αποτέλεσμα εικόνας για Τί χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό και Wi-Fi, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και αργοπορημένο τσεκ άουτ, έδειξε έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων TripTease

.Επιπλέον, η εγγύηση χαμηλότερης τιμής και η προσφορά ποτού κατά την υποδοχή τους, παίζουν ρόλο, ακολουθώντας ως προς τη σημασία που έχουν στην επιλογή ξενοδοχείου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 780 άτομα, έδειξαν ότι οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο (πολλοί προτιμούν να γευματίζουν εκτός του ξενοδοχείου εξερευνώντας τη γειτονιά) και το δωρεάν πάρκινγκ (θεωρείται αυτονόητο).

«Σε γενικές γραμμές, η προσφορά προσωπικής μεταφοράς στο ξενοδοχείο θεωρείται ήδη κάτι δεδομένο. Αντί για μπισκότα, οι ταξιδιώτες προτιμούν ένα δεύτερο σετ από αξεσουάρ μπάνιου», αναφέρουν οι ειδικοί της Triptease σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος είχε μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο....