Mεγάλη
έμφαση στις αεροπορικές συνδέσεις, τα ξενοδοχεία και τα συμβόλαια με Ελλάδα,
Αίγυπτο, Τυνησία και Βουλγαρία έχει δώσει ο γερμανός τουρ οπερέιτορ DER
Touristik για το καλοκαίρι του 2018.
Πρόκειται, τονίζει ο CEO για την Κεντρική Ευρώπη και τη Γερμανία,
René Herzog, μιλώντας στο fvw, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση μεγέθους
και βάθους προϊόντων στην ιστορία της DER Touristik.
Ωστόσο, αρνήθηκε να αποκαλύψει το μέγεθος της διεύρυνσης της
χωρητικότητας, η οποία θα γνωστοποιηθεί με την παρουσίαση του καλοκαιρινού
προγράμματος, το φθινόπωρο του 2018.
Όσον αφορά την Τουρκία, είπε ότι υπάρχει ήδη αρκετή διαθεσιμότητα
πτήσεων και ξενοδοχείων, ωστόσο εξέφρασε την ανησυχία του για τις αγορές που θα
προσελκύσει η χώρα, για παράδειγμα του Ρώσους, καθώς και για την εμπειρία των
πελατών της εκεί.
Επίσης, ο κ. Herzog δήλωσε ιδιαίτερα αισιόδοξος και για το χειμώνα
του 2017/18, από πλευράς προϊόντος, καθώς σε επίπεδο προμήθειας ο τουρ
οπερέιτορ έχει προβεί σε πολλές συμφωνίες με τους παρόχους των υπηρεσιών.
Η DER Touristik αναμένεται να επιστρέψει δυναμικά την επόμενη
χρονιά, μετά από δυσκολίες που αντιμετώπισε τους τελευταίους μήνες. Ο οργανισμός
είχε μεγάλα τεχνικά προβλήματα μετά την εισαγωγή του συστήματος κρατήσεων
Phoenix Unlimited τον περασμένο χειμώνα, τα οποία επηρέασαν τις κρατήσεις με
πρόβλεψη για μείωση εσόδων 1,5% το 2017, όμως ο κ. Herzog τονίζει ότι αυτά
έχουν επιλυθεί.
Την ερχόμενη χρονιά ωστόσο ο οργανισμός θα επανέλθει, επισήμανε,
υπερκαλύπτοντας το χαμένο έδαφος σε επίπεδο εσόδων. «Ισως να αποτελέσαμε εύκολο
στόχο για τους ανταγωνιστές σε μερικούς προορισμούς, όμως αυτό έχει τελειώσει»,
τόνισε. Για το 2018 προέβλεψε υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης εσόδων έναντι του
2015.