ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

1ο Διεθνές Συμπόσιο Φιλοξενίας και Τουρισμού τον Οκτώβριο στην Αθήνα



Αποτέλεσμα εικόνας για 1ο Διεθνές Συμπόσιο Φιλοξενίας και Τουρισμού τον Οκτώβριο στην Αθήνα

Ο FBMA Greece - Ελληνική Ένωση Στελεχών Επισιτιστικών Επιχειρήσεων ανακοινώνει τη διοργάνωση του “1ου Διεθνούς Συμποσίου  Φιλοξενίας και Τουρισμού”, στις 23 – 27 Οκτωβρίου 2017, στην Αθήνα.

Το πενταήμερο συμπόσιο θα φιλοξενήσει μία καινοτόμα και πολυδιάστατη ατζέντα τριών και πλέον, δυναμικών εκδηλώσεων. 
  • Athens 2017’ Hospitality & Tourism Strategy Symposium
  • IFBA Annual General Meeting’ International Food & Beverage Association
  • FBMA Greece 2nd Food and Beverage Management Conference
Θα παρουσιαστεί επίσης το νέο project του FBMA, “Experience Greece, Experience Hospitality”, που στόχο έχει την προβολή της Ελλάδος στη διεθνή κοινότητα καθώς και την ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής, γαστρονομικής κληρονομιάς και φιλοξενίας των Ελλήνων.

Το “Experience Greece” δημιουργήθηκε με σκοπό την οργάνωση δράσεων και θετικών αναπτυξιακών πρωτοβουλιών του οργανισμού για τις τοπικές κοινωνίες και τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξή τους. Η καινούρια πρωτοβουλία του οργανισμού θα εγκαινιαστεί από το “Experience Peloponnese” -Food. Wine. Gastronomy. Tourism. Travel. Culture. People- το οποίο είναι το φετινό εναρκτήριο αφιέρωμα της ενότητας.

Η ειδικά σχεδιασμένη διήμερη περιήγηση σε συνεργασία με τοπικούς φορείς της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία για τους διεθνείς συνέδρους να εξερευνήσουν τα αυθεντικά πολιτιστικά της στοιχεία, να μυηθούν στην φιλοξενία των κατοίκων, να γνωρίσουν  τις οινοπαραγωγικές περιοχές της Αρχαίας Νεμέας, την ποικιλομορφία της  τοπικής  παράδοσης, των προϊόντων και της γαστρονομίας της περιοχής.

Επιπλέον, το FBMA Greece έχει στοχοθετήμενα διαμορφώσει ειδικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της καμπάνιας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) 2017 “Διεθνές Έτος Αειφόρου Τουρισμού”, αλλά και του “Travel in Balance” concept του Marketing Greece, στο οποίο και συμμετέχει ενεργά. Οι εν λόγω ενέργειες εντάσσονται στους  σκοπούς και φιλοσοφία του “Experience Greece”, ώστε να συμβάλει στην συλλογική ευαισθητοποίηση και προώθηση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. Ειδικότερα, η διεθνής αποστολή των μέσων και των συνέδρων θα περιηγηθούν και θα επισκεφθούν μια σειρά επιτυχημένων ξενοδοχειακών μονάδων και εστιατορίων μοναδικής αξίας και ομορφιάς στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου, τα οποία έχουν στον πυρήνα της φιλοσοφίας τους τον βιώσιμο και αειφόρο τουρισμό, το σεβασμό για το περιβάλλον, τη διαφύλαξη των πολιτιστικών αξιών και τοπικών παραδόσεων.

Οι εν λόγω ενέργειες εντάσσονται στους σκοπούς και φιλοσοφία του “Experience Greece”, ώστε να συμβάλει στην συλλογική ευαισθητοποίηση και προώθηση τη  βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Μελλοντικά το FBMA “Experience Greece” στο πλαίσιο της εκπόνησης ενός στρατηγικού σχεδίου προώθησης και ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της χώρας, θα δώσει διαδοχικά την σκυτάλη και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.

Τις επόμενες εβδομάδες θα οριστικοποιηθεί, το πρόγραμμα θα επιλεγεί ο κατάλληλος χώρος για να φιλοξενήσει το συνέδριο, οι παράλληλες εκδηλώσεις και τα δρώμενα που θα το απαρτίζουν, καθώς και οι ειδικές επιτροπές που θα το πραγματοποιήσουν.