Οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να εκμεταλλευτούν τις πληροφορίες που συλλέγουν για τους ταξιδιώτες και να προσωποποιήσουν την εμπειρία των πελατών τους, προκειμένου να πετύχουν τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με ταξιδιωτικούς εκπροσώπους οι οποίοι παρευρέθησαν πρόσφατα σε εκδήλωση στη Μπανγκόκ.
Πιο αναλυτικά, ο Sam Turner, διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας Sam Turner, ανέφερε στην έναρξη του συνεδρίου MarketHub Asia ότι μέχρι το 2020, ο κόσμος θα παράγει 400 φορές περισσότερα δεδομένα από ό, τι το 2001.
Αυτό, σύμφωνα με τον Turner, παρουσιάζει μια «τεράστια ευκαιρία» στους marketers και τις ταξιδιωτικές εταιρείες, καθώς οι υφιστάμενοι και οι δυνητικοί πελάτες αφήνουν ένα ψηφιακό αποτύπωμα από ό, τι κάνουν, οπουδήποτε και αν πηγαίνουν.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον Gareth Matthews, Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών της Hotelbeds, οι νέες τεχνολογίες δεν επιτρέπουν μόνο στις εταιρείες να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των πελατών τους- αλλά καθίστανται επίσης ικανές να κάνουν και προγνωστικά.
Ταυτόχρονα ανέφερε ότι η μηχανική μάθηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν τη «μόχλευση των δεδομένων για την πρόβλεψη ορισμένων προτύπων και συμπεριφορών, γεγονός που θα επιτρέψει ακόμα υψηλότερα επίπεδα εξατομίκευσης και θα προσφέρει μεγαλύτερες ευκαιρίες για τη στόχευση των πελατών.
Επιπλέον, ο Mohammed Sirajuddeen, Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για τα ψηφιακά προϊόντα της περιοχής ASEAN,δήλωσε στους εκπροσώπους της MarketHub Asia ότι τα δεδομένα πρέπει να γίνουν προγνωστικά για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών. “Οι ασιάτες καταναλωτές αλλάζουν: περιμένουν μια απρόσκοπτη, βιωματική και καινοτόμο εμπειρία ταξιδιού και φιλοξενίας. Την ίδια στιγμή θέλουν να κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη. Στο μέλλον, οι εταιρείες πρέπει να τους προσφέρουν τα σωστά προϊόντα και υπηρεσίες πριν τους χρειαστούν ακόμη », δήλωσε ο Sirajuddeen.
Συμφωνήθηκε ευρέως ότι μια από τις λύσεις που θα μεταμορφώσουν αυτή την ταξιδιωτική εμπειρία αγοράς στα επόμενα χρόνια θα είναι η ενεργοποίηση φωνής. Και οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά του conversion rate προβλέποντας έξυπνα τι θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες και προσφέροντάς τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Με την παραγωγή τόσων πολλών δεδομένων και την ενίσχυση των δυνατοτήτων αναζήτησης, οι ευκαιρίες για τις εταιρείες να εκμεταλλευτούν τα δεδομένα των πελατών και να εξατομικεύσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους είναι πιθανό να πολλαπλασιαστούν τα επόμενα χρόνια. Όσο οι εταιρείες είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους και να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά, οι δυνατότητες για τις επιχειρήσεις τους εμφανίζονται απεριόριστες.