ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Κόνσολας: Στρατηγικός στόχος για την Ελλάδα το άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Κίνας

Αποτέλεσμα εικόνας για Κόνσολας: Στρατηγικός στόχος για την Ελλάδα το άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Κίνας

Σε συνέχεια της ομιλίας του Μάνου Κόνσολα στο 1ο Ελληνοκινεζικό Συνέδριο για την Υγεία, ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ελληνοκινεζικού Ινστιτούτου Ανάπτυξης, κ. Κωνσταντίνο Γιαννίδη, και μέλη του διοικητικού συμβουλίου.
Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσαν οι μεγάλες προοπτικές που υπάρχουν για τον τουρισμό μας στην Κινεζική τουριστική αγορά. Υπήρξε ευρεία ανταλλαγή απόψεων για όλο το φάσμα της τουριστικής πολιτικής, αλλά και των στρατηγικών επιλογών του ελληνικού τουρισμού, τα επόμενα χρόνια, με δεδομένη και τη μετατόπιση της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς προς την Ανατολή.
Δεν είναι τυχαίο ότι μία από αυτές τις χώρες, η Κίνα, που είναι και η μεγαλύτερη χώρα, βρίσκεται στην πρώτη θέση σε ό, τι αφορά στις τουριστικές δαπάνες με 261 δισεκατομμύρια δολάρια και οι Κινέζοι τουρίστες είναι από τους λίγους που σταθερά αυξάνουν τις τουριστικές δαπάνες κάθε χρόνο.
Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή, όμως, δεν μπορεί να προσελκύσει ούτε το 1% των Κινέζων τουριστών.
Ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κόνσολας, σε δήλωσή του τονίζει:
«Η Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί να προσελκύσει ούτε το 1% των Κινέζων τουριστών.
Η εικόνα αυτή πρέπει να αλλάξει.
Η τουριστική αγορά της Κίνας μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στο στόχο, όχι μόνο της αύξησης των επισκεπτών, αλλά και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.
Η τουριστική αγορά της Ανατολής πρέπει να γίνει στρατηγικός μας στόχος, η Ελλάδα πρέπει να διεκδικήσει, δυναμικά, ένα μεγάλο μερίδιο.
Πρέπει να έχουμε σαφή και συγκεκριμένη στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές και κοινά, με διευκόλυνση των διαδικασιών χορήγησης βίζας, με προωθητικές ενέργειες μεγάλης κλίμακας.
Πρέπει να αναπτύξουμε συνεργασίες στον τομέα ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας, όπως γίνεται ήδη στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και με επενδύσεις».