ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Έως 30% περισσότεροι Ινδοί τουρίστες στην Ελλάδα το 2017



Έντονη ήταν η παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση ΟΤΜ στο Mumbai, κλέβοντας τις εντυπώσεις στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση της Ινδίας, η οποία διεξήχθη στις 21-23 Φεβρουαρίου, εκπέμποντας ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα για τις τουριστικές ροές των Ινδών στη χώρα μας εν όψει της νέας σεζόν.

Στην έκθεση την Ελλάδα εκπροσώπησε, για πρώτη φορά, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ με περίπτερο, συνεκθέτης του οποίου ήταν και η Ομοσπονδία Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδας, FedHATTA, δίνοντας για άλλη μια χρονιά δυναμικό “παρών”.

Κατά τις εργασίες της ΟΤΜ 2017, πραγματοποιήθηκαν πολυάριθμες συναντήσεις με διοργανωτές ταξιδίων εισερχόμενου τουρισμού από την πολλά υποσχόμενη αγορά της Ινδίας. 

Στο πλαίσιο της έκθεσης, πολλά μέλη - τουριστικά γραφεία των Ενώσεων της Ομοσπονδίας αλλά και τουριστικοί επιχειρηματίες, εκμεταλλεύθηκαν και αξιοποίησαν την ευκαιρία για συνεργασίες και έδωσαν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση. Άλλωστε, η Ινδία περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Agents Abroad της FedHATTA, που έχει στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό μέσα από σειρά δράσεων και επαγγελματικών συναντήσεων.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, έπειτα από ενημέρωση που είχε από τα ελληνικά γραφεία που δραστηριοποιούνται στην αγορά την Ινδίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση: “Ο αριθμός των Ινδών που επισκέπτεται τη χώρα μας είναι μεγάλος, ωστόσο ακόμα δεν ξεπερνά τις 100.000. Φέτος προβλέπουμε αύξηση 30%, εφόσον υπάρξει σκληρή και συντονισμένη δουλειά, καθώς η Ινδία είναι μια αγορά υπό διαμόρφωση.

Η παρουσία της χώρας μας στην έκθεση ήταν ουσιαστική, το ελληνικό περίπτερο κέρδισε τις εντυπώσεις και είχε τους περισσότερους επισκέπτες σε σχέση με ανταγωνιστικές περιοχές”.

Η Ομοσπονδία είχε συμμετάσχει για πρώτη φορά στην ΟΤΜ του 2014, επιχειρώντας από τότε, ως μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας, το άνοιγμα της εν λόγω αγοράς. Το περίπτερό της μάλιστα, είχε αποσπάσει βραβείο “Αγαπημένου Προορισμού”.

Ακολούθησε fam trip για 70 Tour Operators της Ινδίας στη χώρα μας τον Οκτώβριο του 2014, που περιλάμβανε επισκέψεις σε Αθήνα και Σαντορίνη, με σκοπό να εντάξουν την Ελλάδα στα προγράμματά τους.