Η Ryanair ανακοίνωσε την ένταξη της νέας υπηρεσίας της για ταξιδιωτική ασφάλιση στο Ryanair.com. Σε συνεργασία με την Europ Assistance, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη, η νέα αυτή υπηρεσία της Ryanair, θα προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη κάλυψη προς απεριόριστα ταξίδια, έως και 28 ημερών, σε όλη την Ευρώπη.
Η νέα υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης της Ryanair, αποτελεί την τελευταία αναβάθμισης της εταιρείας, έπειτα από την εισαγωγή των υπηρεσιών Ryanair Car Hire, Ryanair Rooms και Ryanair Holidays, μέσω της ολοένα και πιο εξατομικευμένης ιστοσελίδα Ryanair.com και του Ryanair app. Ενόψει αυτών των καινοτομιών καθώς και του προγράμματος “Always Getting Better”, η Ryanair θα γίνει το “Amazon του ταξιδιού”.
Ο Greg O’Gorman, διευθυντής του Ancillary Revenue της Ryanair, δήλωσε: “Καθώς η επιβατική μας κίνηση ολοένα και αυξάνεται και προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των 130 εκατ. πελατών μας μέσα στους επόμενους 12 μήνες, λανσάραμε την νέα υπηρεσία μας για ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση στο Ryanair.com. Σε συνεργασία με την Europ Assistance, κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της με ισχυρό οικονομικό υπόβαθρο, θα παρέχουμε στους πελάτες ένα πλήρες προϊόν ταξιδιωτικής ασφάλισης για όλο τον χρόνο, στις ίδιες μοναδικές τιμές που οι πελάτες έχουν συνηθίσει να αναμένουν από την Ryanair”.