Η τρίτη φορά που η Αθήνα συμμετέχει στο διαγωνισμό European Best Destinations, ενώ το 2016 είχε καταφέρει να αναδειχθεί 2η στη λίστα, σύμφωνα με τις ψήφους του κοινού.
Η ανάδειξη της Αθήνας στην 1η θέση σημαίνει αυτόματα θεαματική αύξηση σε επίπεδο προβολής, με εκατοντάδες δημοσιεύματα σε media από πολλές περιοχές του κόσμου και με αντίκτυπο την αύξηση στις αφίξεις και στους επισκέπτες. Η συμμετοχή της πόλης στο διαγωνισμό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την προβολή της σε ένα διεθνές κοινό - εν δυνάμει επισκέπτες.
Οι ίδιοι οι διοργανωτές διαβεβαιώνουν ότι η νικήτρια πόλη αποκομίζει προβολή και διαφήμιση σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αξίας 10 εκατ. ευρώ.
O European Best Destinations είναι ένα ανεξάρτητος οργανισμός που εδρεύει στις Βρυξέλλες και έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη και προβολή του πολιτισμού και του τουρισμού της Ευρώπης και των προορισμών της. Απευθύνεται σε ένα διεθνές κοινό, μέσα από μία διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Από το 2009 και μετά, κάθε χρόνο, διοργανώνεται ο μεγάλος διαγωνισμός, διαδικτυακά, για την ανάδειξη μίας ευρωπαϊκής πόλης-προορισμού. Ο διαγωνισμός αυτός έχει αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια και ολοένα και περισσότεροι ευρωπαϊκοί προορισμοί συμμετέχουν στη διαδικασία, διεκδικώντας την αναγνώριση που προσφέρει.
Η ψηφοφορία διαρκεί έως τις 10 Φεβρουαρίου 2017.