ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Χρεωκοπία του βρετανικού Τ.Ο. Chameleon Worldwide, χωρίς επιστροφή χρημάτων οι πελάτες του

Αποτέλεσμα εικόνας για ]Τ.Ο. Chameleon Worldwide,

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Civil Aviation Authority - CAA) της Βρετανίας συνιστά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να μην προχωρούν σε επιστροφές χρημάτων πελατών του τουριστικού γραφείου Chameleon Worldwide, το οποίο και έπαψε τη λειτουργία του την περασμένη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου.

Η προστατευόμενη με ATOL (Air Travel Organisers Licence) εταιρεία, με έδρα το Hampshire εμπορευόταν επίσης με τα σήματα Adventure Worldwide, Families Worldwide, Schools Worldwide και Walks Worldwide. Εξειδικευόταν σε ταξίδια στην Ασία, την Αφρική, Νότια Αμερική και την Ιορδανία, χωρίς παρουσία την Ευρώπη.

Πωλούσε επίσης τα πακέτα της μέσω Διαδικτύου στις ιστοσελίδες: chameleonworldwide.co.uk, schoolsworldwide.co.uk, walksworldwide.com, adventureworldwide.co.uk και familiesworldwide.co.uk.

Η Civil Aviation Authority ανέφερε ότι ο κάθε τουριστικός πράκτορας θα έρθει σε επαφή ατομικά με την CAA, με συγκεκριμένες οδηγίες για τις κρατήσεις που έγιναν την Chameleon. Ανέφερε επίσης ότι οι πράκτορες δεν πρέπει να επιστρέψουν καθόλου χρήματα σε πελάτες.

Εικάζεται ότι η εταιρία είχε μόνο 38 πελάτες στο εξωτερικό τη στιγμή που κατέρρευσε, καθώς επίσης και 179 προκρατήσεις για σχεδόν 700 πελάτες.

Η CAA ανέφερε ότι όσοι είναι ήδη στο εξωτερικό και είχαν κάνει κρατήσεις για προγραμματισμένες πτήσεις, πρέπει να επικοινωνήσουν με την αεροπορική τους εταιρεία σχετικά με την εγκυρότητα της επιστροφής του εισιτηρίου τους και επεσήμανε ότι, κανονικά, θα πρέπει ακόμη να είναι έγκυρα.

Ίσως όμως θα πρέπει να πληρώσουν ξανά για τη διαμονή τους ή για κάποιες άλλες υπηρεσίες που αγοράστηκαν ως μέρος του συνολικού πακέτου. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου στο πιστοποιητικό ATOL τους ή να απευθυνθούν με email στην CAA.

“Για να αποφευχθούν οποιαδήποτε θέματα στα τουριστικά καταλύματα, οι καταναλωτές που ακόμη επιθυμούν να ταξιδέψουν, πρέπει να πιστοποιήσουν όλα τα στοιχεία της κράτησής τους με τον κατάλληλο προμηθευτή και να συμφωνήσουν στην πληρωμή εκ των προτέρων. Οποιαδήποτε (χρηματική) απαίτηση καταναλωτή δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπερνά το κόστος του συνόλου των διακοπών του (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων)” πρόσθεσε η CAA.

Μήνυμα στην ιστοσελίδα της Chameleon, αναφέρει πως οι Richard Lewis και Nigel Morrison προσλήφθηκαν ως διαχειριστές της εταιρείας.