ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Τρυφωνόπουλος: Ετήσια αύξηση 5% στην διοργάνωση συνεδρίων στην Ελλάδα


tryfwnopoulos
Η Ελλάδα μπορεί να  ενταχθεί στην παγκόσμια δεκάδα των δημοφιλών προορισμών συνεδριακού τουρισμού όπως τόνισε ο γγ. του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος  σε εκδήλωσε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, με θέμα «Η σημασία της βιομηχανίας MICE και ο ρόλος του Convention Bureau».
Ο κ. Τρυφωνόπουλος αναφέρθηκε στις προοπτικές ανάπτυξης Τουρισμού MICE στην Ελλάδα  τόσο ως αυτόνομη μορφή όσο και ως μέρος της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας.
Παράλληλα, επισήμανε πως οι καλές επιδόσεις του 2015 (με 26 εκατ. αφίξεις και έσοδα που ξεπερνούν τα 14,5 δισ. Ευρώ) προδιαγράφουν ένα ακόμη πιο υποσχόμενο 2016.
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο MICE, όπως έχει αναγνωρίσει και η HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers), οι συνθήκες στο εσωτερικό της χώρας σταθεροποιούνται. Σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Συνεδρίων (International Congress & Convention Association), τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 5% στη διοργάνωση Συνεδρίων στην Ελλάδα. Στην ευρωπαϊκή κλίμακα, η χώρα μας κατατάσσεται στη 13η θέση, ενώ σε διεθνή κλίμακα αναμένεται να αναρριχηθεί στην 16η θέση μέσα στα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Τρυφωνόπουλο.
Ακόμη, τόνισε ότι ο συνεδριακός τουρισμός συμβάλλει στη δημιουργία απασχόλησης και εσόδων και στη διάχυση ωφελημάτων στις τοπικές κοινωνίες. Επομένως, μπορεί να συνεισφέρει στη γενικότερη εθνική προσπάθεια ανόρθωσης της οικονομίας. Αποδεδειγμένα, άλλωστε, σύμφωνα με τις διεθνείς έρευνες και την  εμπειρία, o συνεδριακός τουρισμός αποτελεί την τουριστική δραστηριότητα με την υψηλότερη απόδοση, αφού ο επισκέπτης που έρχεται στη χώρα μας στο πλαίσιο του MICE δαπανά έως και 4 φορές περισσότερο από τον απλό ταξιδιώτη.