Η Sabre ανακοίνωσε την Travel Experience Platform, μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα ειδικά για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, η οποία τους επιτρέπει να κάνουν κρατήσεις, να διαχειριστούν τα δρομολόγιά τους, να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων και να αποκτούν λύσεις travel risk management.
Η εφαρμογή έχει συγχωνεύσει τις δυνατότητες κρατήσεων για αεροπλάνα και ξενοδοχεία που προσφέρει το πρόγραμμα GetThere της Sabre, με το πρόγραμμα για διαχείριση δρομολογίων και μηνυμάτων της TripCase, και την πλατφόρμα SafePoint, που δίνει λύσεις στη διαχείριση κινδύνων που μπορεί να εμφανιστούν σε ένα ταξίδι, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να κάνουν “check-in” με τους εργοδότες τους ή ακόμη και να ζητήσουν βοήθεια, αν χρειαστεί.
Η Sabre ανέφερε ότι η Travel Experience Platform είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να αποτελεί εφαρμογή εξ’ολοκλήρου για αυτούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, αντικαθιστώντας τις πολλαπλές εφαρμογές που τυχόν χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν (έρευνα από τη Sabre και το GBTA Foundation έδειξε ότι οι business ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο εννέα εφαρμογές για να διαχειριστούν το ταξίδι τους).
Η Sabre επίσης σημείωσε πως η πλατφόρμα αυτή είναι διαθέσιμη στους ταξιδιώτες μέσω του ταξιδιωτικού προγράμματος των εργοδοτών τους. Συμμορφώνεται με τις πολιτικές κράτησης των εταιρειών, διαχειρίζεται τα έξοδα και παρέχει αυτόματα αναφορές εξόδων μετά την ολοκλήρωση ενός ταξιδιού.
“Τα ταξίδια είναι μια στρατηγικού χαρακτήρα επένδυση για τις εταιρείες, η οποία μπορεί να προσφέρει σημαντικά κέρδη. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο φτιάξαμε μια πλατφόρμα που χαρακτηρίζεται από καινοτομία, η οποία οδηγεί σε δύο βασικούς στόχους: την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα”, δήλωσε ο Florian Tinnus, αντιπρόεδρος της πλατφόρμας Traveler Experience της Sabre. “Στο παρελθόν έπρεπε να εγκαταλείψεις το ένα για να έχεις κάτι άλλο. Με αυτήν την διαβαθμισμένη πλατφόρμα βασικά τα έχεις όλα”.