Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευναςGlobal Passenger Survey (GPS) για το 2016, η οποία έδειξε ότι οι επιβάτες χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως μέσο για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
Βασισμένη σε 6.920 απαντήσεις από όλο τον κόσμο, η έρευνα αποκάλυψε τι επιθυμούν οι επιβάτες από τα αεροπορικά ταξίδια τους. Στην κορυφή της λίστας είναι:
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο και έτοιμοι να αναχωρήσουν, οι επιβάτες επιθυμούν:
Βασισμένη σε 6.920 απαντήσεις από όλο τον κόσμο, η έρευνα αποκάλυψε τι επιθυμούν οι επιβάτες από τα αεροπορικά ταξίδια τους. Στην κορυφή της λίστας είναι:
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο και έτοιμοι να αναχωρήσουν, οι επιβάτες επιθυμούν:
- να μπορούν να περάσουν την ασφάλεια και τον έλεγχο των συνόρων, χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσουν τα προσωπικά τους αντικείμενα
- μοναδικά προσαρμοσμένες σε αυτούς ταξιδιωτικές επιλογές - και προτίθενται να δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα για να τις αποκτήσουν
- να έχουν την ίδια συνδεσιμότητα στον αέρα, όπως στο έδαφος
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι επιβάτες θέλουν να είναι σε θέση να κάνουν περισσότερα από τα παραδοσιακές δραστηριότητες “εκτός αεροδρομίου”, εκμεταλλευόμενοι τις πλέον σύγχρονες επιλογές “digital self-service”. Το 2016 το ποσοστό των επιβατών που έκαναν check-in online και χρησιμοποίησαν το κινητό τους ως κάρτα επιβίβασης και όχι εκτύπωση, αυξήθηκε από 69% το 2015 σε 71%.
Η έρευνα διαπίστωσε ακόμη ότι η πλειοψηφία των επιβατών είναι πρόθυμοι να δουν αλλαγές και στο θέμα των αποσκευών, το με 33% των ερωτηθέντων να θέλουν να κάνουν οι ίδιοι tag τις αποσκευές τους και το 39% να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές ετικέτες για τις αποσκευές. Ένας σημαντικός αριθμός επιβατών θα ήθελε να ταξιδέψει χωρίς καν αποσκευές. Ένα 26% θέλει να παραλαμβάνονται οι αποσκευές από το σπίτι και να παραδίδονται στο αεροδρόμιο, ενώ ένα 24% θέλει να είναι σε θέση να αφήσει τις αποσκευές του μακριά από το αεροδρόμιο. Επιπλέον, το 61% των επιβατών εκφράζει ενδιαφέρον στην επιλογή παρακολούθησης της αποσκευής του καθ’όλο το ταξίδι. Οι αεροπορικές εταιρείες διευκολύνουν τη διαδικασία αυτή, υιοθετώντας το “baggage Resolution 753” της ΙΑΤΑ, το οποίο παρακολουθεί τις αποσκευές σε σημαντικά σημεία του ταξιδιού, όπως η φόρτωση και η εκφόρτωση.
“Οι επιβάτες θέλουν να φτάσουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να πετάξουν αξιοποιώντας τις “εκτός αεροδρομίου” δυνατότητες self-service. Η ΙΑΤΑ βοηθά την αεροπορική βιομηχανία να το κάνει αυτό πραγματικότητα για όλο και περισσότερους ταξιδιώτες μέσω του προγράμματος Fast Travel. Αν η βιομηχανία επιτύχει τους στόχους του προγράμματός της, μέχρι το 2020, το 80% των επιβατών παγκοσμίως θα έχει πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές self-service”, δήλωσε ο Pierre Charbonneau, διευθυντής Passenger and Facilitation της IATA.
Που υπάρχουν προβλήματα
Οι επιβάτες θεωρούν τις διαδικασίες ασφάλειας και συνοριακού ελέγχου στα αεροδρόμια ως τη μεγαλύτερη ενόχλησή τους όταν ταξιδεύουν. Οι σημαντικότερες ενοχλήσεις είναι οι διαφορές στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας στα διάφορα αεροδρόμια και η αδιακρισία όταν πρέπει να αφαιρέσει κανείς τα προσωπικά του αντικείμενα. Η πλειοψηφία των επιβατών θέλει να περάσει μόνο μια φορά τους ελέγχους ασφάλειας και συνόρων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Για να κάνει τους τομείς της ασφάλειας και του συνοριακού ελέγχου όσο περισσότερο ασφαλείς, αποτελεσματικούς και χωρίς προβλήματα για τους επιβάτες, η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να ενσωματώσει τη νέα τεχνολογία Smart Security. Με το 40% των επιβατών να επιλέγουν τη διαδρομή τους με βάση την εμπειρία μεταφοράς τους από το αεροδρόμιο, οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια δεν μπορούν να αγνοήσουν τις επιθυμίες των επιβατών.
Οι επιβάτες θέλουν οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να τους προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιού, με 85% αυτών να είναι πρόθυμοι να παρέχουν περισσότερα προσωπικά δεδομένα για να συμβεί αυτό. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που κάνουν την περισσότερη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών, τελικά, θα ξεχωρίσουν.
Συνδεδεμένοι με Wi-Fi στα 30.000 πόδια
Οι επιβάτες θέλουν να είναι πλήρως συνδεδεμένοι στην πτήση τους, κατά προτίμηση μέσω των δικών τους συσκευών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 51% των επιβατών, μια αύξηση 12% σε σχέση το 2015, θα προτιμούσε να χρησιμοποιεί τις δικές του συσκευές όσο βρίσκεται στον αέρα, για να έχει πρόσβαση σε επιλογές διασκέδασης.
“Οι επιβάτες θέλουν ευκολία και γρήγορα αποτελέσματα στις κρατήσεις τους και το check-in, μια απρόσκοπτη και ασφαλή εμπειρία στο αεροδρόμιο και μοναδικά προσαρμοσμένες σε αυτούς εμπειρίες καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι έτοιμοι να ‘αγκαλιάσουν’ τα οφέλη των νέων τεχνολογιών όταν πρόκειται για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που το αναγνωρίζουν αυτό και παρέχουν στους επιβάτες υπηρεσίες στα κινητά τους, επιλογές self-service και one-stop ελέγχους ασφαλείας, θα βελτιώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία και την ικανοποίηση των επιβατών”, δήλωσε ο Nick Careen, αντιπρόεδρος Airport, Passenger, Cargo and Security της IATA.
Η έρευνα διαπίστωσε ακόμη ότι η πλειοψηφία των επιβατών είναι πρόθυμοι να δουν αλλαγές και στο θέμα των αποσκευών, το με 33% των ερωτηθέντων να θέλουν να κάνουν οι ίδιοι tag τις αποσκευές τους και το 39% να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές ετικέτες για τις αποσκευές. Ένας σημαντικός αριθμός επιβατών θα ήθελε να ταξιδέψει χωρίς καν αποσκευές. Ένα 26% θέλει να παραλαμβάνονται οι αποσκευές από το σπίτι και να παραδίδονται στο αεροδρόμιο, ενώ ένα 24% θέλει να είναι σε θέση να αφήσει τις αποσκευές του μακριά από το αεροδρόμιο. Επιπλέον, το 61% των επιβατών εκφράζει ενδιαφέρον στην επιλογή παρακολούθησης της αποσκευής του καθ’όλο το ταξίδι. Οι αεροπορικές εταιρείες διευκολύνουν τη διαδικασία αυτή, υιοθετώντας το “baggage Resolution 753” της ΙΑΤΑ, το οποίο παρακολουθεί τις αποσκευές σε σημαντικά σημεία του ταξιδιού, όπως η φόρτωση και η εκφόρτωση.
“Οι επιβάτες θέλουν να φτάσουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να πετάξουν αξιοποιώντας τις “εκτός αεροδρομίου” δυνατότητες self-service. Η ΙΑΤΑ βοηθά την αεροπορική βιομηχανία να το κάνει αυτό πραγματικότητα για όλο και περισσότερους ταξιδιώτες μέσω του προγράμματος Fast Travel. Αν η βιομηχανία επιτύχει τους στόχους του προγράμματός της, μέχρι το 2020, το 80% των επιβατών παγκοσμίως θα έχει πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές self-service”, δήλωσε ο Pierre Charbonneau, διευθυντής Passenger and Facilitation της IATA.
Που υπάρχουν προβλήματα
Οι επιβάτες θεωρούν τις διαδικασίες ασφάλειας και συνοριακού ελέγχου στα αεροδρόμια ως τη μεγαλύτερη ενόχλησή τους όταν ταξιδεύουν. Οι σημαντικότερες ενοχλήσεις είναι οι διαφορές στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας στα διάφορα αεροδρόμια και η αδιακρισία όταν πρέπει να αφαιρέσει κανείς τα προσωπικά του αντικείμενα. Η πλειοψηφία των επιβατών θέλει να περάσει μόνο μια φορά τους ελέγχους ασφάλειας και συνόρων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Για να κάνει τους τομείς της ασφάλειας και του συνοριακού ελέγχου όσο περισσότερο ασφαλείς, αποτελεσματικούς και χωρίς προβλήματα για τους επιβάτες, η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να ενσωματώσει τη νέα τεχνολογία Smart Security. Με το 40% των επιβατών να επιλέγουν τη διαδρομή τους με βάση την εμπειρία μεταφοράς τους από το αεροδρόμιο, οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια δεν μπορούν να αγνοήσουν τις επιθυμίες των επιβατών.
Οι επιβάτες θέλουν οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να τους προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιού, με 85% αυτών να είναι πρόθυμοι να παρέχουν περισσότερα προσωπικά δεδομένα για να συμβεί αυτό. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που κάνουν την περισσότερη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών, τελικά, θα ξεχωρίσουν.
Συνδεδεμένοι με Wi-Fi στα 30.000 πόδια
Οι επιβάτες θέλουν να είναι πλήρως συνδεδεμένοι στην πτήση τους, κατά προτίμηση μέσω των δικών τους συσκευών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 51% των επιβατών, μια αύξηση 12% σε σχέση το 2015, θα προτιμούσε να χρησιμοποιεί τις δικές του συσκευές όσο βρίσκεται στον αέρα, για να έχει πρόσβαση σε επιλογές διασκέδασης.
“Οι επιβάτες θέλουν ευκολία και γρήγορα αποτελέσματα στις κρατήσεις τους και το check-in, μια απρόσκοπτη και ασφαλή εμπειρία στο αεροδρόμιο και μοναδικά προσαρμοσμένες σε αυτούς εμπειρίες καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι έτοιμοι να ‘αγκαλιάσουν’ τα οφέλη των νέων τεχνολογιών όταν πρόκειται για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που το αναγνωρίζουν αυτό και παρέχουν στους επιβάτες υπηρεσίες στα κινητά τους, επιλογές self-service και one-stop ελέγχους ασφαλείας, θα βελτιώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία και την ικανοποίηση των επιβατών”, δήλωσε ο Nick Careen, αντιπρόεδρος Airport, Passenger, Cargo and Security της IATA.