Το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε το Σάββατο 28
Μαΐου στο Πεκίνο στην προωθητική εκδήλωση που διοργανώθηκε από κοινού
με την online τουριστική πλατφόρμα Qunar.
Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ελληνικό εστιατόριο Athena, συμμετείχαν ύστερα από πρόσκληση, 100 loyalty μέλη του Qunar καθώς και ο δημοφιλής ταξιδιωτικός blogger Xu Τieren ως καλεσμένος του Γραφείου ΕΟΤ Κίνας, ο οποίος μοιράστηκε τις εμπειρίες του από την επίσκεψή του στην Ελλάδα το 2014 στο πλαίσιο της TBEX, πραγματοποιώντας παρουσίαση των προορισμών Αθήνα, Μετέωρα, Ιωάννινα και Πάργα.
Σημειώνεται πως η εν λόγω εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο της φετινής συνεργασίας του Γραφείου ΕΟΤ Κίνας με το Qunar με την οποία εγκαινιάστηκε πολυσχιδές προωθητικό & διαφημιστικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ειδικής σελίδας για τον προορισμό Ελλάδα (PC & mobile version), συνδυασμό διαφημιστικών banners, προωθητικές καμπάνιες με διαγωνισμούς και κληρώσεις και προωθητικές ενέργειες στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης Wechat & Weibo.
Σημειώνεται πως το Qunar είναι από τις μεγαλύτερες online πλατφόρμες παροχής τουριστικών προϊόντων στην Κίνα με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη.
Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ελληνικό εστιατόριο Athena, συμμετείχαν ύστερα από πρόσκληση, 100 loyalty μέλη του Qunar καθώς και ο δημοφιλής ταξιδιωτικός blogger Xu Τieren ως καλεσμένος του Γραφείου ΕΟΤ Κίνας, ο οποίος μοιράστηκε τις εμπειρίες του από την επίσκεψή του στην Ελλάδα το 2014 στο πλαίσιο της TBEX, πραγματοποιώντας παρουσίαση των προορισμών Αθήνα, Μετέωρα, Ιωάννινα και Πάργα.
Σημειώνεται πως η εν λόγω εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο της φετινής συνεργασίας του Γραφείου ΕΟΤ Κίνας με το Qunar με την οποία εγκαινιάστηκε πολυσχιδές προωθητικό & διαφημιστικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει την ανάπτυξη ειδικής σελίδας για τον προορισμό Ελλάδα (PC & mobile version), συνδυασμό διαφημιστικών banners, προωθητικές καμπάνιες με διαγωνισμούς και κληρώσεις και προωθητικές ενέργειες στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης Wechat & Weibo.
Σημειώνεται πως το Qunar είναι από τις μεγαλύτερες online πλατφόρμες παροχής τουριστικών προϊόντων στην Κίνα με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη.