ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Θετικά τα αποτελέσματα της συνεργασίας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων - CNN


 Επιτυχώς ολοκληρώθηκε η τηλεοπτική καμπάνια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο CNN Ιnternational.

Σύμφωνα με την έρευνα από την εταιρεία ερευνών ΒDRC Continental που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της περιφέρειας από το τηλεοπτικό δίκτυο, στην Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, οι ερωτηθέντες που αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα των τηλεθεατών του CNNI (άνδρες (73%), μέσης ηλικίας (45+),πλήρους απασχόλησης (83%) και μέσο μηνιαίο εισόδημα άνω των 3.750 ευρώ, που ταξιδεύουν συχνά (92% για λόγους αναψυχής), σε ποσοστό 34% θυμόντουσαν το τηλεοπτικό σποτ, 61% το βρήκαν ενδιαφέρον και τέλος 59% δήλωσαν ότι η άποψή τους για τα Ιόνια Νησιά βελτιώθηκε όταν το είδαν.

Η στρατηγική συνεργασία της  Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με το CNNI είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα των Ιονίων Νήσων και να μπει η περιφέρεια στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος.