ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Η Amadeus Hellas platinum sponsor στο τρίτο Digi.travel Conference & Expo


Αθήνα – Η Amadeus Hellas, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ήταν οplatinum sponsor στο συνέδριο "Digi.travel Conference & Expo", το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 17 & 18 Νοεμβρίου στην Αθήνα, με περισσότερους από 200 συμμετέχοντες από την τουριστική και ταξιδιωτική αγορά της Ελλάδας. Το συνέδριο κάλυψε τα μεγαλύτερα θέματα που απασχολούν την ταξιδιωτική βιομηχανία σχετικά με τις διεθνείς τάσεις, το digital marketing και τη διανομή για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η Amadeus, πέρα από την χορηγική παρουσία, συμμετείχε στο συνέδριο και με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ομιλία, από την κα Monica Clemente, Senior Manager, Innovations and Ventures του Amadeus IT Group, σχετικά με τις αναδυόμενες τάσεις για τους ταξιδιώτες. Η κα Clemente είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες το Amadeus Traveller Trend Observatory (ATTO) και τα κύρια ευρήματα από τις έρευνες που έχουν εκπονηθεί, τα οποία περιλάμβαναν τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικοί τύποι ταξιδιωτών εκφράζουν τις διαφορετικές ταξιδιωτικές τους προσδοκίες.
Monica Clemente, Senior Manager, Innovations and Ventures του Amadeus IT Group

Για παράδειγμα, μέσα από την έρευνα προκύπτει ότι οι NextGen ταξιδιώτες στην ηλικιακή ομάδα 18-30 ετών, εκφράζουν το ενδιαφέρον τους για προσιτές, αλλά μοναδικές εμπειρίες. Από την άλλη, οι Active Seniors, στην ομάδα 60 ετών και άνω επιθυμούν εμπειρίες ‘controlled-adventure’ και ασφαλή ταξίδια.  Τέλος, οι Corporate Citizens, οι οποίοι είναι οι business ταξιδιώτες, που κάνουν συχνά ταξίδια, θέλουν αυθόρμητες, προσωποποιημένες στις ανάγκες τους ταξιδιωτικές εμπειρίες συνδυάζοντας τις επαγγελματικές τους ανάγκες και τις ευκαιρίες για αναψυχή (bleisure).

To Amadeus Traveller Trend Observatory παρακολουθεί τις τάσεις που επηρεάζουν την ταξιδιωτική βιομηχανία, όπως τα big data,the Internet of things, τα wearables, τους βιο-αισθητήρες και τον τρόπο με τον οποίο όλες αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα την ταξιδιωτική εξατομίκευση. Επίσης, μέσα από αυτή την έρευνα η Amadeus παρακολουθεί στενά το sharing economy και τη μεταστροφή που έχει προκαλέσει στον τρόπο σκέψης των καταναλωτών, οι οποίοι δίνουν μεγαλύτερη σημαντικότητα στις αξιομνημόνευτες εμπειρίες, παρά στην απόκτηση αγαθών, ενώ παράλληλα αναλύει τον ρόλο που παίζει τοmobile για κάποιες από τις ανάγκες των ταξιδιωτών.     

Η κα Εύα Καραμάνου, Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas και Deputy Regional Manager Southern Europe σχολίασε: ”Ήταν μεγάλη μας χαρά που χορηγήσαμε και συμμετείχαμε στο τρίτο Digi.travel Conference & Expo, όπου παρουσιάσαμε το AmadeusTraveller Trend Observatory. Οι παρευρισκόμενοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις δυνατότητες εξατομίκευσης που παρουσιάσαμε, οι οποίες θα προσφέρουν διαφοροποιημένες εμπειρίες και την αίσθηση του αυθορμητισμού που αναζητούν οι ταξιδιώτες, καθώς επίσης θα τους δώσουν τη δύναμη να κάνουν τις σωστές επιλογές στη σωστή τιμή. Σκοπός μας στην Amadeus είναι να προσφέρουμε μόνο τις καλύτερες και πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, που θα καλύψουν ακόμη και τις πιο ιδιαίτερες και απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας. Δεσμευόμαστε να ανιχνεύουμε και να αναγνωρίζουμε τις κύριες τάσεις που θα μεταμορφώσουν το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και να τις διαθέτουμε για την βελτίωση της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.”

Επισκεφτείτε το Amadeus Traveller Trend Observatory και μάθετε περισσότερα σχετικά με τους τρεις τύπους ταξιδιωτών