ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Οι travel buyers απορρίπτουν τη χρέωση των 16 ευρώ της Lufthansa, σύμφωνα με διεθνή έρευνα


Την 1η Σεπτεμβρίου, ο Όμιλος Lufthansa υλοποίησε την εξαγγελία τους για επιπλέον χρέωση 16 ευρώ ανά κράτηση, για τα ταξίδια που αγοράζονται οπουδήποτε αλλού εκτός από τις ιστοσελίδες, τα κέντρα εξυπηρέτησης του ομίλου και τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο αεροδρόμιο.

Νέα παγκόσμια έρευνα που διενεργήθηκε από τον Global Business Travel Association (GBTA) και το ευρωπαϊκό δίκτυο των συνεργατών της αποκαλύπτει ότι 42% των ερωτηθέντων Travel Buyers έχουν μειώσει τις κρατήσεις τους με την Lufthansa, από τότε που η εταιρεία εισπράττει την επιπλέον χρέωση.

Επιπλέον, 93% των ερωτηθέντων δεν εξετάζει προς το παρόν την επιλογή να κάνει κράτηση απευθείας στο site της Lufthansa και το 39% αναζητά εναλλακτικούς παρόχους. Μόνο το 2% των ερωτηθέντων Travel Buyers δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει απευθείας κρατήσεις με τη Lufthansa, για να αποφύγει τη χρέωση των 16 ευρώ.



“Πιστεύουμε ότι η στρατηγική επιπλέον χρέωση κράτησης έχει ουσιαστικά αποτύχει”, ​​δήλωσε ο Michael W. McCormick, εκτελεστικός διευθυντής και γενικός διευθυντής του GBTA. “Οι αντιδράσεις που προκύπτουν αποδεικνύουν την υψηλή αξία που έχουν οι Travel Buyers στο υπάρχον δίκτυο διανομής. Οι προσπάθειες από τη Lufthansa να κατακερματίσουν το σύστημα διανομής, προσθέτοντας τεχνητά κόστος, δε λειτουργεί”.

Ο GBTA, που θεωρείται η “φωνή” της βιομηχανίας travel buyers επαγγελματικών και εταιρικών ταξιδιών, πιστεύει ότι η προσαύξηση είναι μια άμεση αύξηση των τιμών σε διαχειρίσημα προγράμματα ταξιδιών, χωρίς αντίστοιχο όφελος. Θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει τελικά σε μείωση της διαφάνειας στις τιμές, εάν η κίνηση εφαρφμοστεί όχι μόνο από τη Lufthansa, αλλά και άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Η παγκόσμια έρευνα του GBTA στους travel buyers διεξήχθη online το διάστημα 14-19 Οκτωβρίου. Συνολικά συμμετείχαν 434 travel buyers, οι οποίοι και αντιπροσωπεύουν τζίρο περίπου 44 δισ. ευρώ της διεθνούς αγοραστικής δύναμης στο χώρο.
Πηγή:TDN
-