ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Παρουσίαση του We do local στους Ξενοδόχους και τους Τοπικούς Παραγωγούς του Ν.Χανίων


Σύσσωμη η αγορά του τουριστικού επιχειρείν, τοπικοί παραγωγοί και παράγοντες του τουρισμού του Ν.Χανίων παρευρέθηκαν χθες στο ξενοδοχείο Minoa Palace Resort & Spa στον Πλατανιά Χανίων,  στην εκδήλωση παρουσίασης του προτύπου πιστοποίησης τουριστικών μονάδων We do local.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Χανίων και του Επιμελητηρίου Χανίων.
Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκατέσσερις σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts sce στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας. Oι επιχειρήσεις που λειτουργούν με βάση την φιλοσοφία του We do local, πιστοποιούνται για το σύνολο των ενεργειών  που πράττουν για την στήριξη και προβολή του τόπου τους. Με αυτό τον τρόπο επιβραβεύονται, προωθούνται για τις υπηρεσίες τους μέσω ενός ενιαίου σήματος το We do local, λαμβάνοντας έτσι στα χέρια τους ένα επιπλέον μετρήσιμο εργαλείο προώθησης.

Όπως ανέφερε ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ  που χειρίζεται το πρότυπο κ. Μανώλης Γιαννούλης, είναι επιτακτική η ανάγκη για την δημιουργία συγκεκριμένης ταυτότητας των καταλυμάτων, την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής και οικονομίας και την ανάδειξη της ιδιαίτερης ελληνικής φιλοξενίας και του πολιτισμού μας στους επισκέπτες μας.
Ο τόπος, μας χρειάζεται όλους και όλοι μαζί μπορούμε να πάμε κόντρα στην οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον. Άλλωστε μέσα από αυτή τη διαδικασία θα καταφέρουμε ως χώρα να αυξήσουμε την αγροτική μας παραγωγή, να ενισχύσουμε την βιομηχανία τροφίμων και τέλος να γίνουμε οι καλύτεροι πρεσβευτές των ελληνικών προιόντων.

Το We do local θέλοντας να συμμετέχει ενεργά στην διασύνδεση Τοπικών Παραγωγών και Ξενοδόχων δημιούργησε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μία μικρή έκθεση με τοπικά προιόντα. Εκεί οι επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους τοπικούς παραγωγούς για μία πιθανή συνεργασία και να ενημερωθούν για τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους.
Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν ήταν οι: Μύλοι Κρήτης, ΑΒΕΑ, ΒΙΟΧΥΜ, η εταιρεία εμπορίας μελιού Aroma Kritis, η Daskalakis Frozen Goods, το ελαιόλαδο Sarakina Olive Oil, τα Κρητικά Εδέσματα Σημανδηράκη, το ελαιόλαδο Terra Creta, Αφοί Χιωτάκη, το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης Wines of Crete και η Aegeo Spas.


Επόμενος σταθμός του We do local είναι το Ρέθυμνο, όπου θα έχουν την  ευκαιρία οι Ξενοδόχοι και οι Τοπικοί Παραγωγοί του Νομού να ενημερωθούν αναλυτικά για το πρότυπο We do local.