ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ταξίδι εξοικείωσης Ιταλών δημοσιογράφων και travel bloggers στα Ελληνικά νησιά

Επιτυχές ήταν το ταξίδι εξοικείωσης οκτώ Ιταλών δημοσιογράφων και travel bloggers, που πραγματοποιήθηκε στα Ελληνικά νησιά το χρονικό διάστημα από 3 έως 8 Απριλίου 2014 και διοργανώθηκε από το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με τις εταιρείες LOUIS CRUISES και AEGEAN AIRLINES.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην χώρα μας, οι Ιταλοί δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν νησιά των Κυκλάδων (Σαντορίνη και Μύκονο), την Κρήτη και την Πάτμο, απολαμβάνοντας την τριήμερη κρουαζιέρα που προσέφερε η εταιρεία Louis Cruises και συμμετέχοντας ενεργά σε όλες τις εκδηλώσεις αναψυχής που έλαβαν χώρα στο κρουαζιερόπλοιο Cruise Olympia με την δυναμική της Ελληνικής παραδοσιακής μουσικής και κυρίως της Ελληνικής κουζίνας.
Επίσης, στους δημοσιογράφους δόθηκε η ευκαιρία να απολαύσουν τις υπηρεσίες της Ελληνικής αεροπορικής εταιρείας AEGEAN AIRLINES. 

Η Αθήνα, ελκυστικός και ασφαλής προορισμός, φιλοξένησε τη δημοσιογραφική αποστολή την τελευταία ημέρα παραμονής της στην χώρα μας και εντυπωσίασε τους επισκέπτες της με την ιδιαίτερα πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και ιστορία. Επισκέφθηκαν τον ιερό χώρο της Ακρόπολης και το Μουσείο της Ακρόπολης, περιπλανήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της Πρωτεύουσας, ενώ είχαν τη δυνατότητα να γευτούν και τη νυχτερινή ζωή της πόλης.
Το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας ευχαριστεί θερμά όλους τους συνεργάτες που συνέβαλαν στην επιτυχή εκτέλεση του ανωτέρω ταξιδιού, μεταξύ των οποίων τη ΓΕΠΟΕΤ που ανέλαβε τις μετακινήσεις των δημοσιογράφων, προκειμένου να προβληθεί με τον καλύτερο τρόπο το τουριστικό προϊόν της χώρας μας στην Ιταλική Τουριστική αγορά.

Η μεγάλη αξία της δράσης ήδη διαφαίνεται μέσω από τη δημοσιότητα που έχει προκληθεί στον Ιταλικό Τύπο ενόψει της τουριστικής περιόδου κατά τους μήνες που οι Ιταλοί ταξιδιώτες επιλέγουν τις διακοπές τους.