ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ποιοτική και ασφαλή λειτουργία του λιμένα Πειραιώς


Με κύριο θέμα την ποιοτική και ασφαλή λειτουργία του Κεντρικού Επιβατικού λιμένα Πειραιώς κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου 2013, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Σύσκεψης Προετοιμασίας που έγινε στον ΟΛΠ Α.Ε.
Στη σύσκεψη εκτός από τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργο Ανωμερίτη, ο οποίος έκανε και την κεντρική εισήγηση, συμμετείχαν ο Αν. Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Παν. Πετρουλής, ο Κεντρικός Λιμενάρχης κ. Γ. Σαρηγιάννης , ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ κ. Γ. Κασιμάτης, ο Γεν. Γραμματέας του Δήμου Πειραιά κ. Στ. Διαμαντίδης, ο κ. Ι. Χατζηαντωνίου από τη Δ.Ν.Ε., ο κ. Μιχάλης Σακέλλης από τη ΣΕΕΝ, ο κ. Θ. Κόντες από την Ε.Ε. Κρουαζιέρας, καθώς επίσης και εκπρόσωποι της Αστυνομίας, Τροχαίας, Τελωνείων, Ταξί, Εμπόρων, Συγκοινωνιών κ.ά.
Στη σύσκεψη αυτή ελήφθησαν αποφάσεις για τα κυριότερα θέματα λειτουργίας του λιμένα κατά τη θερινή περίοδο, ενώ από τον ΟΛΠ Α.Ε, ανακοινώθηκε η αισθητική αναβάθμιση στις αποβάθρες εξυπηρέτησης με νέες λειτουργικές παρεμβάσεις, όπως η σήμανση πληροφόρησης (way-finding), οι διαφορετικές χρωματικές ενότητες ανά προορισμό, η φύτευση πρασίνου, διαγραμμίσεις κλπ.
Όπως είναι γνωστό στο Λιμάνι Πειραιά διακινούνται ετησίως 15 εκατ. επιβάτες εκ των οποίων 2,1 εκ. τουρίστες κρουαζιέρας και 5 εκατ. οχήματα προς τα πλοία.
Ο ΟΛΠ Α.Ε. μέσα από το αναπτυξιακό του πρόγραμμα, επιδιώκει την πολιτιστική και τουριστική αναβάθμιση του πρώτου λιμανιού της χώρας, με κύριο στόχο την ισόρροπη σύζευξη Λιμένα και Πόλης.