ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Νέα εμφάνιση για τις εφαρμογές και την ιστοσελίδα της Lufthansa για Smartphones


Η Lufthansa αναβάθμισε το ειδικά σχεδιασμένο για χρήστες smartphone portal, mobile.lufthansa.com. Παράλληλα αναβάθμισε τις αντίστοιχες εφαρμογές και πρόσθεσε ορισμένες καινούριες, πρακτικές λειτουργίες. Με την πρόσφατη αυτή εφαρμογή της Lufthansa, οι χρήστες smartphone με λειτουργικό Android ή iOS μπορούν να λαμβάνουν αυτόματη ενημέρωση σχετικά με την πτήση τους, όπως για παράδειγμα, σε περιπτώσεις αλλαγής της πύλης αναχώρησης ή καθυστέρησης της πτήσης τους. Η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε κατά τη διάρκεια του check-in μέσω κινητού τηλεφώνου είτε ανεξάρτητα, μέσω της ειδικής εφαρμογής και ενημερώνει τους επιβάτες ή το άτομο που θα τους παραλάβει από το αεροδρόμιο σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της πτήσης τους.
Οι ανανεωμένες αυτές εφαρμογές έχουν μια εντελώς νέα εμφάνιση. Η απλούστερη δομή της σελίδας και ο σχεδιασμός παρέχουν ταχύτερη συνολική εικόνα των λειτουργιών. Παράλληλα, έχει πλήρως ανασχεδιαστεί η μέθοδος πλοήγησης.
Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν πλέον να επαναφέρουν τις λεπτομέρειες που αφορούν στην πτήση τους, απλά μετακινώντας το δάκτυλό τους πάνω στην οθόνη αφής, ενώ δίνεται πρόσβαση στα σημαντικότερα σημεία του κεντρικού μενού από κάθε σελίδα.
Η Lufthansa αντιπροσωπεύει την καινοτομία και τις φιλικές προς τον πελάτη υπηρεσίες. Για το λόγο αυτό απλουστεύσαμε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες που αφορούν στην πλοήγηση μέσω φορητών συσκευών, καθιστώντας τις υπηρεσίες αυτές εύκολες και ακόμη πιο κατανοητές,” δήλωσε ο κος Christian Tillmans, Αντιπρόεδρος Global Leisure & Online Sales της Lufthansa German Airlines. Οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύσουν τους προσωπικούς κωδικούς σύνδεσης (login) στην ιστοσελίδα μέσω μιας αποκρυπτογραφημένης φόρμας στη συσκευή τους. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να κάνουν νέα καταχώρηση των δεδομένων αυτών κάθε φορά που θα εισέρχονται στον ιστότοπο. Στο μέλλον, οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν επίσης να καταχωρούν και να αποθηκεύουν ηλεκτρονικά τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα (π.χ. διαβατήρια) ή λεπτομέρειες πιστωτικών καρτών visa. Έτσι, απαλλάσσονται από την εκ νέου καταχώρηση των στοιχείων τους κάθε φορά που θα θέλουν να πραγματοποιήσουν μια κράτηση ή να κάνουν check in για την πτήση τους. Το πρόγραμμα εισάγει αυτόματα τις απαιτούμενες πληροφορίες στα αντίστοιχα πεδία. Επίσης, η εφαρμογή ειδοποιεί τους επιβάτες για την ενδεχόμενη λήξη ισχύος των ταξιδιωτικών τους εγγράφων. Παράλληλα, διατηρείται η εύχρηστη λειτουργία αποθήκευσης της κάρτας επιβίβασης στο κινητό τηλέφωνο. Από τον Σεπτέμβριο, η διασύνδεση (interface) στο Passbook της Apple έχει επιτρέψει σε χρήστες iPhone να αποθηκεύουν σε ένα σημείο όλα τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα και να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά.
Από το 2007, πλέον της τακτικής παρουσίας της στο διαδίκτυο, η Lufthansa προσφέρει ένα δικτυακό τόπο ειδικά για κινητά, σχεδιασμένο για την εξυπηρέτηση των αναγκών των ταξιδιωτών που βρίσκονται εν κινήσει. Χάρη στο μικρότερο όγκο δεδομένων και περιεχομένου, που έχει οργανωθεί σε μικρές οθόνες, οι διάφορες σελίδες είναι εύκολα, ταχύτατα και αξιόπιστα προσβάσιμες από τους χρήστες που βρίσκονται εν κινήσει.
Πλέον, η ενότητα της ιστοσελίδας www.lufthansa.com που αφορά στα κινητά τηλέφωνα δέχεται 140.000 επισκέπτες ημερησίως και συνεχίζει να κερδίζει σε δημοτικότητα. Η πιο συχνή πληροφορία που αναζητούν οι χρήστες αφορά στην κατάσταση της αναχώρησής της πτήσης τους, ενώ ακολουθεί η διαδικασία check in μέσω κινητού από επιβάτες που βρίσκονται εν κινήσει. Κάθε εβδομάδα, η Lufthansa εκδίδει περισσότερες από 300.000 ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης. Με αυξητική τάση, ο δικτυακός τόπος που αφορά εξολοκλήρου σε φορητές συσκευές, εξελίσσεται σε δίκτυο πωλήσεων. Πλέον, πραγματοποιούνται περίπου 1.000 κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων ημερησίως μέσω κινητών τηλεφώνων.
Οι εφαρμογές διατίθενται σε 12 γλώσσες. Για να κατεβάσετε μια εφαρμογή, ακολουθήστε τον ανάλογο σύνδεσμο:
iPhone (iOS) https://itunes.apple.com/us/app/lufthansa/id299219152?l=de&ls=1&mt=8
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lufthansa.android.lufthansa
Από το λανσάρισμα της εφαρμογής αυτής της Lufthansa, τον Ιανουάριο του 2008, περισσότεροι από 5 εκατομμύρια χρήστες την έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους. Για ήδη εγκατεστημένες εφαρμογές, διατίθεται αναβάθμιση.