Η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία προς τη Meyer Werft στο Papenburg για την κατασκευή τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς, με δύο επιπλέον πλοία ως προαιρετική επιλογή. Η συμφωνία σηματοδοτεί την έναρξη της νέας πλατφόρμας “New Frontier”, μιας καινούργιας κατηγορίας πλοίων, και εξασφαλίζει την πλήρη αξιοποίηση της παραγωγικής δυναμικότητας του ναυπηγείου για μεγάλο μέρος της επόμενης δεκαετίας.
Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στο Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων και Ενέργειας στο Βερολίνο, παρουσία της ομοσπονδιακής υπουργού Οικονομικών Υποθέσεων Katherina Reiche, του πρωθυπουργού και υπουργού Ενέργειας της Κάτω Σαξονίας Olaf Lies, του εκτελεστικού προέδρου της MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, και του διευθύνοντος συμβούλου της Meyer Werft, dr. Bernd Eikens.
Ο Pierfrancesco Vago δήλωσε: “Το ιστορικό επιτυχιών, η τεχνογνωσία και η μακρά παράδοση της Meyer Werft την καθιστούν πραγματικό φάρο της ευρωπαϊκής ναυπηγικής βιομηχανίας. Μαζί θα δημιουργήσουμε πλοία που θα επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία της κρουαζιέρας, διατηρώντας παράλληλα την υψηλή δεξιοτεχνία που κρατά τη Γερμανία στην πρωτοπορία της ναυπηγικής μηχανικής. Η κατηγορία New Frontier θα μας επιτρέψει να σχεδιάσουμε νέες και αποκλειστικές διαδρομές, να προσφέρουμε εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες και να ενσωματώσουμε περιβαλλοντικές τεχνολογίες επόμενης γενιάς που θα προωθήσουν τη δέσμευσή μας για μηδενικές καθαρές εκπομπές έως το 2050”.
Από την πλευρά του, ο dr. Bernd Eikens ανέφερε: “Αυτή η νέα παραγγελία αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην 230χρονη ιστορία της MEYER WERFT. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τη MSC Cruises ως νέο πελάτη και στρατηγικό συνεργάτη και αισθανόμαστε πραγματικά τιμημένοι για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Αυτή η μακροπρόθεσμη συνεργασία εξασφαλίζει βιώσιμη ανάπτυξη και ασφάλεια θέσεων εργασίας για πολλά χρόνια. Σήμερα είναι μια πραγματικά θετική και σημαντική ημέρα για όλους στη MEYER WERFT — για τους εργαζομένους μας και τους συνεργάτες μας”
Τα πλοία της κατηγορίας “New Frontier” θα έχουν μέγιστη χωρητικότητα περίπου 5.400 επιβατών και ολική χωρητικότητα περί τους 180.000 κόρους. Οι παραδόσεις προβλέπεται να γίνονται σε ετήσια βάση, ξεκινώντας από το 2030.
Η συμφωνία θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την περιφερειακή οικονομία, καθώς διασφαλίζει χιλιάδες θέσεις εργασίας στη Γερμανία, ιδιαίτερα στην Κάτω Σαξονία και στο Papenburg. Η Meyer Werft απασχολεί άμεσα περισσότερα από 3.200 άτομα, ενώ πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας στην ευρύτερη περιοχή συνδέονται με τη λειτουργία και το δίκτυο προμηθευτών του ναυπηγείου.
Με χρονοδιαγράμματα παράδοσης που εκτείνονται έως τη δεκαετία του 2030, η συμφωνία ενισχύει τον ρόλο του Papenburg ως στρατηγικού κόμβου για την παγκόσμια ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων και διασφαλίζει τη συνέχεια ενός από τα πλέον προηγμένα ναυπηγικά οικοσυστήματα της Ευρώπης.
