Για δωδέκατη συνεχή χρονιά, η Athens International Tourism & Culture Expo, η κορυφαία διεθνής Έκθεση - θεσμός για τους επαγγελματίες του τουρισμού σφράγισε με την επιτυχία της τη δυναμική προβολή και προώθηση του Ελληνικού Τουρισμού σε 40 και πλέον αγορές.
Με Εκθέτες από όλη την Ελλάδα και με προορισμούς από την ηπειρωτική Ελλάδα μέχρι τα κρυφά διαμάντια των νησιών μας και από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, η Έκθεση κατάφερε να ικανοποιήσει πλήρως τις ανάγκες όλων των Εκθετών, των Hosted Buyers αλλά και των εμπορικών επισκεπτών.



Εκατό και πλέον κορυφαίους Hosted Buyers από 40 αγορές, από τους κλάδους Leisure, Luxury και MICE φιλοξένησε η ΑΙΤ ΕΧΡΟ οι οποίοι αναζητούσαν ποιότητα, αυθεντικότητα και εμπειρία και τα 4.500 Β2Β που πραγματοποίησαν με τους Εκθέτες απέδειξαν ότι οι Εκθέτες μπορούσαν να τους τα προσφέρουν όλα.

Οι Ελληνικοί προορισμοί, τα ξενοδοχεία, οι Όμιλοι ξενοδοχείων και Resorts, τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα DMC’S γραφεία και οι εταιρίες Tours και Yachting παρουσίασαν στους Hosted Buyers την Ελλάδα σαν προορισμό - επένδυση και η επιτυχία επιβεβαιώθηκε από τις πολλές εμπορικές συμφωνίες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Β2Β συναντήσεων.
Αναφέρουμε κάποια σχόλια Hosted Buyers που αποδεικνύουν τη μεγάλη δυναμική και αποτελεσματικότητα της Έκθεσης:
Mina Girgis - UAE: "First of all I'd like to say thank you so much for all arrangements & this amazing event & hopefully to be attending every year. It's very reach with successful business opportunities & from my side Greece will be main destination for 2026".
Nazareno Augellone - Canada: "My compliments to all Organizer group in putting on a wonderful event. Thank you for your hospitality and professionalism. Look for forward to successful bookings in Greece with suppliers".
Mauro Lazzari – Czech Rep.: "The event was very interesting, with a highly qualified presence of exhibitors and offers for us buyers. In my opinion, I was very pleased with the large attendance of operators from the Peloponnese, which made me realize that this is a destination I must follow more closely in the future. I am already planning to develop a program to specifically inform our customers of offers to raise their awareness of this destination".
Παράλληλα να τονίσουμε ότι οι Hosted Buyers δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τα γεύματα αυθεντικής ελληνικής γαστρονομίας, στη διάρκεια των Β2Β, τα οποία ήταν Ευγενική Χορηγία των Athenaeum Hotels Group αλλά και από την υψηλής ποιότητας φιλοξενία που απόλαυσαν στα ξενοδοχεία των Χορηγών της Έκθεσης: Athenaeum, Grand Hyatt, Ilisia, Radisson Blue Park, The Golden Age & Wyndham Grand Athens.
Να σημειώσουμε επίσης ότι τις καλύτερες κριτικές απέσπασε και η εταιρεία Chauffeur Greece που επιμελήθηκε με υποδειγματικό τρόπο τις Luxury μεταφορές των Hosted Buyers.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στη φετινή Έκθεση συμμετείχαν και Εκθέτες από την Αίγυπτο, το Βέλγιο, την Ιταλία, τη Κούβα, το Ουζμπεκιστάν, την Αρμενία και τη Γεωργία οι οποίοι είχαν πολύ επιτυχημένη συμμετοχή και την ευκαιρία να παρουσιάσουν στους επισκέπτες τόσο τους προορισμούς όσο και τις υπηρεσίες τους.
Παράλληλα οι στοχευμένοι εμπορικοί επισκέπτες της Έκθεσης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα περίπτερα των Εκθετών, να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να συμβάλλουν δυναμικά στο networking σκοπό της Έκθεσης.

Τα Εγκαίνια της Έκθεσης με Τιμώμενη Περιφέρεια τη Κρήτη, πραγματοποιήθηκαν από τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Γιάννη Τρεπεκλή παρουσία της κας Μαίρη Λιονή, Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνης, του κ. Κυριάκου Κώτσογλου, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κρήτης, του κ. Παναγιώτη Αρχοντή, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, του κ. Παναγιώτη Σακελλαρόπουλου, Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας καθώς και τον κ. Θανάση Μιχελόγγονα, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Πελοποννήσου.
Το Πανεπιστήμιο Πειραιά - με το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών και τον Πρύτανη Κο Μιχ. Σφακιανάκη τίμησαν την έκθεση και την δεύτερη μέρα οργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία και περισσότερους από 200 συμμετέχοντες, Συνέδριο, με θέμα «Τουρισμός Αξίας - Από τη Θεωρία στην Πράξη».
Στις εργασίες του Συνεδρίου Ομιλητές κύρους ανέλυσαν σύγχρονα τουριστικά θέματα όπως: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και AI για καινοτομία αξίας στις τουριστικές Επιχειρήσεις, Διαχείριση προορισμών για προσέλκυση τουρισμού αξίας, Αειφορία, Κλιματική Μετάβαση και Χωρικός Σχεδιασμός για προορισμούς αξίας και Επενδύσεις Αξίας για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν.
