ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Google και Deloitte: Ποιες θα είναι οι μεγάλες δυνάμεις το 2040- οι τάσεις και οι προορισμοί TornosNews.gr 18.06.2024 | 10:37

 

  • Η Ισπανία θα είναι ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός στον κόσμο το 2040, σύμφωνα με την έκθεση με τίτλο «NextGen Travelers and Destinations» της Google και της Deloitte.
  • Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της μελέτης, η Ισπανία θα υποδέχεται τότε 110 εκατομμύρια τουρίστες, η δεύτερη Γαλλία 105 εκατομμύρια και ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο το 2040 θα είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες με 100 εκατομμύρια.

Το 2023, η Γαλλία υποδέχτηκε τους περισσότερους ξένους τουρίστες στον κόσμο, με την Ισπανία να έρχεται δεύτερη. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, ωστόσο, δεν έχουν ανακτήσει ακόμη τον αριθμό των επισκεπτών τους πριν από την πανδημία και υστερούν.

Παρά το γεγονός ότι η Γαλλία είναι ο κορυφαίος προορισμός για ξένους τουρίστες, κατέχει την τέταρτη θέση στα έσοδα από τον τουρισμό. Οι Ηνωμένες Πολιτείες προηγούνται στα τουριστικά έσοδα με 176 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Ακολουθούν η Ισπανία με 92 δισεκατομμύρια δολάρια και το Ηνωμένο Βασίλειο με 74 δισεκατομμύρια δολάρια.

Travel Dynamics in the World μέχρι το 2040

Η μελέτη εξετάζει την εξέλιξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από το 1990 και εντεύθεν, καταθέτοντας τις εκτιμήσεις μέχρι το 2040. Στόχος της είναι να παράσχει λεπτομερή κατανόηση των προφίλ ταξιδιωτών και των ομάδων προορισμών για να βοηθήσει τους τουριστικούς φορείς να προσαρμοστούν στις μελλοντικές τάσεις.

Η έκθεση χρησιμοποιεί επίσης μοντέλα πρόβλεψης για να εκτιμήσει ότι ο αριθμός των ταξιδιών παγκοσμίως θα φτάσει το 2040 τα 2,4 δισεκατομμύρια, 936 εκατομμύρια περισσότερα από τα 1,464 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν το 2019, ένα έτος πριν από την πανδημία COVID-19.

Η ανάλυση προβλέπει ότι η αύξηση των ταξιδιών θα προέλθει από την αυξανόμενη μεσαία τάξη παγκοσμίως. Οι ταξιδιώτες από την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό αναμένεται να αποτελούν περισσότερο από το 70% του συνολικού όγκου ταξιδιών. Οι κορυφαίες χώρες εξερχόμενου τουρισμού θα παραμείνουν οι ίδιες με το 2019 (Κίνα, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία) με την προσθήκη της Ινδίας.

Όσον αφορά τις αφίξεις, η Ευρώπη και η Ασία-Ειρηνικός θα αντιπροσωπεύουν το 47% και το 27%, αντίστοιχα, με 1.120 και 640 εκατομμύρια ταξιδιώτες, αντίστοιχα. Μέχρι το 2040, οι πέντε πρώτες χώρες στις αφίξεις ταξιδιωτών θα είναι η Ισπανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ, η Κίνα και το Μεξικό, που θα συγκεντρώνουν το 20% των συνολικών αφίξεων παγκοσμίως.

Επιπλέον, η μελέτη της Deloitte και της Google δείχνει ότι το 45% των συνολικών ταξιδιωτών παγκοσμίως θα επισκεφθεί τέσσερις βασικούς προορισμούς: τη Μεσόγειο (480 εκατομμύρια), τη Νοτιοανατολική Ασία (255 εκατομμύρια), τη Νέα Μέση Ανατολή (175 εκατομμύρια) και την Καραϊβική (145). εκατομμύριο).

Όπως υπογραμμίζεται, η ευελιξία, η υπερ-εξατομίκευση και η αναδιαμόρφωση του κλάδου θα καθορίσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

Τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρουν στις εταιρείες την ευκαιρία να καθορίσουν καλύτερα τις μελλοντικές τους στρατηγικές. Τέτοιες λύσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα και να συμβάλουν στην πιο βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη παρέχοντας σχετικά δεδομένα για εταιρείες και χρήστες.

Παράγοντες που θα διαμορφώσουν το μέλλον των ταξιδιών μέχρι το 2040

  • Ο αντίκτυπος της εκρηκτικής ανάπτυξης της τεχνολογίας, όπως η εικονική πραγματικότητα, η τεχνητή νοημοσύνη, η ανάλυση και η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο.
  • Τα προφίλ των ταξιδιωτών αλλάζουν λόγω παραγόντων όπως η γήρανση, η μακροζωία, η σεξουαλική και φυλετική ποικιλομορφία και οι ανισότητες.
  • Οι πολιτισμικές και κοινωνικές αλλαγές περιλαμβάνουν διάφορες μεταβλητές, όπως η αντίθεση μεταξύ εμπειρίας και προϊόντος και η εξέλιξη της εργασίας.
  • Ο μετασχηματισμός των επιχειρήσεων, που θα απαιτήσει νέες δεξιότητες από τους εργαζόμενους.
  • Η κλιματική αλλαγή, που θα επιφέρει αρκετές ρυθμίσεις, λειτουργικές, ενεργειακές και άλλες.
  • Ο αντίκτυπος της εξέλιξης της οικονομίας, της γεωπολιτικής και της κυβερνοασφάλειας.