ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Με ολοκληρωμένη πρόταση οινοτουρισμού ο Δήμος Αριστοτέλη στο Βερολίνο και στο Freiburg

 

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα οινοτουρισμού με τίτλο «ιστορία μέσα από ένα ποτήρι κρασί» παρουσίασε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής στη Γερμανία κατά τη διάρκεια:

– της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB (5 – 7.3.24), καθώς και

– του D2D προγράμματος επαγγελματικών επαφών, που πραγματοποιήθηκε στο Freiburg (7.3.24) – το οποίο αποτελεί οινικά δικτυωμένο Δήμο με το Δήμο Αριστοτέλη.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της ΙΤΒ η αποστολή του Δήμου πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με Γερμανούς tour operators και θεματικούς travel agents: οι οινικοί δρόμοι του Άθωνα, τα οινοποιεία της Μεγάλης Παναγίας και της Ιερισσού, τα τσιπουροκάζανα της Μεγάλης Παναγίας και του Γοματίου, οι τσιπουρογιορτές και οι γιορτές των αμπελουργών, οι εικόνες των αγιορειτών να συλλέγουν σταφύλια, η οινική σήμανση, τα ειδικά λογότυπα και η ηλεκτρονική μπροσούρα αποτέλεσαν το κύριο προϊόν προώθησης της Ανατολικής Χαλκιδικής στη γερμανική τουριστική αγορά, η οποία τροφοδοτεί όλες τις παγκόσμιες αγορές με χιλιάδες οινοταξιδευτές ολόκληρο το χρόνο.

Παράλληλα προβλήθηκε η διαβαλκανική οινική διαδρομή με τίτλο «από το Αιγαίο στη Μαύρη Θάλασσα», που ενώνει δύο υδάτινους κόσμους ανάμεσα στην Ελλάδα (Ανατολική Χαλκιδική, Δράμα) και τη Βουλγαρία.

Κατά τη διάρκεια του D2D προγράμματος επαγγελματικών επαφών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Freiburg, έχοντας οργανωθεί από τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Freiburg και την ΕλληνοΓερμανική Συνέλευση, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με product managers τουριστικών γραφείων της Βάδης – Βυρτεμβέργης. Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά στα αμπελοτόπια του Αγίου Όρους, τα οποία είναι συνδεδεμένα με την ιστορία του Άθωνα, την αρχιτεκτονική των οινοποιείων, το φυσικό περιβάλλον και την πολιτιστική κληρονομιά της αθωνικής χερσονήσου: αλληλοεπιδρούν με τον επισκέπτη, δημιουργώντας μια πολυδιάστατη και συνολική εμπειρία.

Για όλους αυτούς τους λόγους, τον επόμενο μήνα ο Δήμος Αριστοτέλη και η Marketing Greece συμπράττουν, δημιουργώντας μια ετήσια – παγκόσμια social media καμπάνια, η οποία εστιάζει στη διάχυση του αθωνικού και αριστοτελικού οινικού μύθου, μέσα από οπτικά και άλλα αφηγήματα: ένα πλέγμα μακραίωνων ιστοριών οίνου αναπτύσσει εθνική δυναμική, απευθυνόμενο στο ευρύ κοινό και στους μεμονωμένους οινοταξιδευτές (Β2C).

Τον Απρίλιο εξάλλου επιχειρηματική ομάδα του Δήμου Αριστοτέλη πραγματοποιεί νέο εκπαιδευτικό ταξίδι στο Freiburg, ενώ τον επόμενο Οκτώβριο Γερμανοί travel agents επισκέπτονται την Ανατολική Χαλκιδική, προκειμένου να ακολουθήσουν τοπικές οινοδιαδρομές