ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

FedHATTA: Τα ελληνικά τουριστικά γραφεία στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου

 

Στη μεγάλη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ του Βερολίνου, η οποία διεξήχθη από τις 5 έως τις 7 Μαρτίου, συμμετείχαν τουριστικά γραφεία-μέλη των Ενώσεων της Ομοσπονδίας FedHATTA, διεκδικώντας την περαιτέρω ισχυροποίηση του brand name της Ελλάδας στις διεθνείς τουριστικές αγορές. Οι Έλληνες τουριστικοί πράκτορες που ταξίδεψαν στο Βερολίνο,  συμμετέχοντας σε σειρά συναντήσεων Β2Β με διεθνείς επαγγελματίες, εκπροσωπώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Η γερμανική ταξιδιωτική αγορά είναι ανάμεσα στις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό και η ανανέωση και αναβάθμιση των επαφών των ελληνικών τουριστικών γραφείων με τους επαγγελματίες της μέσα από την έκθεση της ΙΤΒ, είναι αναγκαία συνθήκη για τη αύξηση των τουριστικών ροών από τη Γερμανία με ποιοτικούς όρους, όπως και με τις διεθνείς τουριστικές αγορές που συναντιώνται στην έκθεση.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Για μια ακόμη φορά, σύσσωμος ο κλάδος των Ελληνικών τουριστικών γραφείων, που αποτελεί τον πραγματικό παραγωγό του τουριστικού προϊόντος και είναι υπεύθυνος για τη διακίνηση των τουριστών παγκοσμίως, δίνει «το παρών» σε μία από τις κορυφαίες διεθνείς τουριστικές διοργανώσεις, την ΙΤΒ Berlin, με στόχο να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της χώρας μας ως πρώτου προορισμού επιλογής ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο. H ITB παραδοσιακά δίνει το στίγμα για κάθε τουριστική χρονιά, αναδεικνύει ταξιδιωτικές τάσεις, οδηγεί σε επαγγελματικές συμφωνίες και συστηματικά φέρνει αποτελέσματα για τον Ελληνικό τουρισμό και τους στόχους του».

Η εφετινή έκθεση ΙΤΒ, με σλογκαν #ITBTOGETHER, περιλάμβαναι  5.500 εκθέτες από 170 χώρες και ήταν ανοικτή για εμπορικούς επισκέπτες και buyers από την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία.