Οι επιλογές που είναι διαθέσιμες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων, μπορούν να καλύψουν τις μοναδικές ανάγκες. Τα διάφορα κανάλια, δίνουν την δυνατότητα στόχευσης στον κατάλληλο ταξιδιώτη.
Κατανοήστε τις τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας
Προτού επισημοποιηθεί η στρατηγική της καμπάνιας, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το τρέχον τοπίο του κλάδου της φιλοξενίας και τυχόν αναδυόμενες τάσεις .
Όπως κάθε επιχείρηση, η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν είναι στατική και πάντα αλλάζει και εξελίσσεται.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να έχουν οι ξενοδόχοι κατανόηση του τι συμβαίνει, τόσο στην περιοχή τους όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε αλλαγή στον τουριστικό κλάδο μπορεί να έχει ευρύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.
Αξιοποίηση δεδομένων για σύνδεση με το κοινό στόχο
Οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου είναι αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα φέτος.
Τι δείχνουν τα δεδομένα: Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 είχε τις υψηλότερες κρατήσεις ξενοδοχείων στην ιστορία του Ομίλου Expedia και τα δεδομένα του τέταρτου τριμήνου του ίδιου έτους έδειξαν παγκόσμια αύξηση 10% στον όγκο αναζητήσεων από έτος σε έτος.
Τα διεθνή ταξίδια ξαναρχίζουν: Ένας στους δύο ταξιδιώτες είναι πιθανό να κάνει κράτηση ή να έχει κλείσει ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.
Η χαμηλή τιμολόγηση αποτελεί προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες: Το 23% των ταξιδιωτών εκτιμά την εξοικονόμηση κόστους. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί, εν μέρει, στους ταξιδιώτες που αναφέρουν τον πληθωρισμό ως βασικό παράγοντα που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις, ωστόσο το 43% των καταναλωτών δήλωσε επίσης ότι ο ταξιδιωτικός προϋπολογισμός τους θα είναι μεγαλύτερος φέτος από πέρυσι.
Οι ευέλικτες πολιτικές έχουν σημασία για τους ταξιδιώτες: Το 20% είπε ότι ήταν σημαντική η δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων στις κρατήσεις εάν χρειαστεί να ακυρώσουν.
Τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται: Το 32% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι σχεδιάζει να κάνει ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.
Ο αριθμός των ταξιδιωτών που επιθυμούν να συνδυάσουν δουλειά και παιχνίδι αυξάνεται: Το 76% των ταξιδιωτών για επαγγελματίες σκοπεύουν να παρατείνουν το ταξίδι εργασίας τους για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες και το 28% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θέλει να κάνει μια «κάμψη» -συνδυασμός εξ αποστάσεως εργασίας και ταξιδιού αναψυχής- τους επόμενους 12 μήνες.
Η αειφορία έχει γίνει προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες και αναζητούν επιλογές κατά την κράτηση ταξιδιών που περιλαμβάνουν καταλύματα με περιβαλλοντική συνείδηση, προτάσεις για τοπικές επιχειρήσεις και επιλογές εστιατορίων και μεταφορών που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Η εξέταση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να αναπτύξουν ξεχωριστά σχέδια μάρκετινγκ.
Για παράδειγμα, δεδομένης της ανόδου σε ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν διεθνώς, εξετάστε το ενδεχόμενο να στοχεύσετε ταξιδιώτες από άλλες χώρες.
Δεδομένου ότι οι πολιτικές κόστους και επιστροφής χρημάτων είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, θα μπορούσατε να επισημάνετε τις ευέλικτες πολιτικές του ξενοδοχείου σας και τυχόν ειδικές προσφορές που προσφέρετε.
Και αυτό θα μπορούσε να επεκταθεί πέρα από μια προσφορά τιμής δωματίου και να περιλαμβάνει εκπτώσεις σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα, υπηρεσίες σπα ή άλλες ειδικές ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο σας.
Καθώς η βιωσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται ως κάτι που εκτιμούν οι ταξιδιώτες, θα θέλετε να ενημερώσετε για τις πρακτικές βιωσιμότητας του ξενοδοχείου σας, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων ανακύκλωσης, της χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας όπως η ηλιακή ενέργεια ή της εξάλειψης των πλαστικών μιας χρήσης.
Εάν προσπαθείτε να προσελκύσετε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή όσους θέλουν να κάνουν κράτηση για παρατεταμένη διαμονή στο πλαίσιο των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, παρουσιάστε τις κορυφαίες επιχειρηματικές υπηρεσίες και την τεχνολογία του ξενοδοχείου σας, όπως πληρωμές χωρίς άγγιγμα, παραγγελίες εντός εφαρμογής, ανέπαφο check-in ή κινητό κλειδιά δωματίου.
Σκεφτείτε να τοποθετήσετε την τεχνολογία του ξενοδοχείου σας με αυτούς τους ταξιδιώτες για τα ενδιαφέροντά τους πριν ή μετά την εργασία.
Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν κωδικό QR με δυνατότητα σάρωσης που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για μια προπόνηση στο γυμναστήριο σας ή να προβάλουν έναν χάρτη με τις ανέσεις της περιοχής για να κάνουν κράτηση σε ένα τοπικό εστιατόριο.
Προσδιορίστε τους στόχους της καμπάνιας σας
Χαρτογραφήστε τις τακτικές παραμέτρους της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Προσδιορίστε εάν θέλετε να ευθυγραμμίσετε τους στόχους εσόδων με ένα χρονικό πλαίσιο όπως μια συγκεκριμένη σεζόν ή εάν θέλετε να αυξήσετε τις κρατήσεις πακέτων κατά τη διάρκεια του έτους.
Τύπος κρατήσεων: Προσδιορίστε εάν θέλετε να αυξήσετε τις καθημερινές παραμονές ή να αυξήσετε τις διανυκτερεύσεις στα δωμάτια με περισσότερους επαγγελματίες ταξιδιώτες ή οικογένειες.
Διάρκεια και ρυθμός της καμπάνιας: Εάν υπάρχουν συγκεκριμένα παράθυρα κατά τη διάρκεια του έτους, όταν θέλετε να εκτελέσετε ειδικές προσφορές για μια ετήσια εκδήλωση ή να αντιμετωπίσετε χαμηλές κρατήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν, λάβετε υπόψη αυτές τις μεταβλητές στο ημερολόγιο της καμπάνιας σας.
Συνεπής παρακολούθηση: Ανάλογα με τις διαφημιστικές μας λύσεις που επιλέγετε, θα πρέπει να μετράτε τον αντίκτυπο των καμπανιών σας σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση. Θα μπορούσε επίσης να είναι ένας συνδυασμός αναφοράς.
Προϋπολογισμός διαφήμισης: Η χρηματοδότηση για την καμπάνια σας μπορεί να κυμαίνεται καθώς κορυφώνονται οι περίοδοι ταξιδιών και άμπωτη. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό είναι να εισάγετε μια συλλογική στρατηγική με άλλα παρόμοια ξενοδοχεία ως μέρος μιας καμπάνιας συνεργασίας. Αυτές οι ενωμένες προσπάθειες με ξενοδοχεία που έχουν παρόμοιους στόχους μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
Εύρεση της σωστής διαφημιστικής λύσης
Καθώς εξετάζετε ποια κανάλια θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να ενεργοποιήσετε την καμπάνια σας, καθορίστε τη βαρύτητα που θα δώσετε σε κάθε κανάλι.
Για παράδειγμα, θέλετε να ξεκινήσετε με διαφημίσεις προβολής ξενοδοχείων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και να τις συνδέσετε με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στοχεύουν συγκεκριμένους ταξιδιώτες.
Εάν βρίσκεστε σε μια εξωτική τοποθεσία ή στοχεύετε ταξιδιώτες Gen Z, τα social media είναι κανάλι προτεραιότητας.
Αν θέλετε να προσελκύσετε οικογένειες, οι διαφημίσεις προβολής που εστιάζουν σε δραστηριότητες φιλικές προς την οικογένεια μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με ταξιδιώτες που αναζητούν συγκεκριμένες εμπειρίες.