Στο επίκεντρο του Δήμου Θάσου βρίσκεται η σταδιακή επανεκκίνηση του τουρισμού στο νησί, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τρεις σημαντικούς άξονες.
-Την προώθηση με διαφημιστικές καμπάνιες σε εσωτερικό και εξωτερικό
-Την προώθηση του νησιού μέσω «τράπεζας εικόνων»
-Την έρευνα ικανοποίησης των επισκεπτών στο νησί
Αρχικά, σε πλήρη εξέλιξη είναι η μεγάλη καμπάνια προβολής στο εξωτερικό που πραγματοποιούν από κοινού ο Δήμος Θάσου και ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου, με τίτλο «You wish, we fulfill».
Ήδη «τρέχουν» από τον Μάρτιο οι διαδικτυακές διαφημίσεις στις 6 χώρες-στόχους του εξωτερικού και συγκεκριμένα σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και Πολωνία.
Επιπλέον, έχει αρχίσει και μια καμπάνια εντός Ελλάδας που στοχεύει στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
Μεταξύ άλλων έχει προγραμματιστεί η διαφημιστική προβολή της Θάσου μέσα από έντυπα αλλά και τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας.
Όσον αφορά τον δεύτερο άξονα πρόκειται να δημιουργηθεί μία «τράπεζα εικόνων» (image bank) της Θάσου, η οποία προορίζεται για χρήση από τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια ενιαία ταυτότητα του προορισμού. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργείται φέτος νέο περιεχόμενο (φωτογραφίες και βίντεο) που θα εμπλουτίσουν τις αντίστοιχες καμπάνιες του 2022.
Τέλος ο τρίτος άξονας είναι το Παρατηρητήριο Τουρισμού Θάσου, το οποίο μεταξύ άλλων διενεργεί καθ΄όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού την επιστημονική έρευνα ικανοποίησης των επισκεπτών, με σκοπό την ανάλυση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης.
Σε δηλώσεις του, ο δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε μεταξύ άλλων: «Ο Δήμος Θάσου προβάλλει το Νησί της Θάσου, συνεργαζόμενος με τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου δείχνοντας, έτσι, έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στους επαγγελματίες του τουρισμού, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουμε το πλήγμα που επέφερε η πανδημία. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τα πρώτα αποτελέσματα των ενεργειών μας. Με καλή οργάνωση και με τη συνδρομή των ειδικών, είμαστε πεπεισμένοι ότι όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε».
Από την πλευρά του, ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Θάσου για θέματα Τουρισμού, κ. Αλέξανδρος Γκάγκος, είπε: «Μπαίνουμε στον τρίτο μήνα της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής της Θάσου στο εξωτερικό και συνεχίζουμε και με εγχώρια προβολή, χωρίς να ξεχνάμε το πόσο σημαντικός είναι και ο εσωτερικός τουρισμός. Ταυτόχρονα βάζουμε τις βάσεις και για το 2022».
Ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, κ. Πάρις Παρασχούδης, τόνισε: «Η συνέργεια με τον Δήμο Θάσου έχει ως πρώτο στόχο να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα από την τρέχουσα σεζόν ενώ έχει και απώτερο σκοπό να δημιουργηθούν τα απαραίτητα εργαλεία για τα επόμενα έτη. Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να ενωθούν όλες οι τοπικές δυνάμεις ώστε να ισχυροποιήσουμε τις δράσεις μας».