ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Στις αρχές Δεκεμβρίου ξεκινά καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα

 

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα, η Ελλάδα πλέον πρέπει να επικοινωνεί τα μηνύματα της υπό το πρίσμα ότι είναι ένα παγκόσμιο Brand με διεθνή αναγνώριση. “Να σημειώσω εδώ και τη πολύ σημαντική παρουσία της χώρας μας στο εξώφυλλο του περιοδικού ‘Monocle’, με αφορμή την πρώτη θέση που κατέκτησε η Ελλάδα στην έρευνα ‘Soft Power Super Stars’. Είναι λοιπόν εξέχουσας σημασίας, οι τεχνικές προσέλκυσης τουριστών του παρελθόντος να μη βρίσκονται στην τρέχουσα ατζέντα της επικοινωνίας. “Πρέπει να επικοινωνούμε με βάση το γεγονός ότι είμαστε πέμπτοι στον κόσμο” σημειώνει η κα Δρέττα και η επόμενη εκστρατεία προβολής της Marketing Greece θα κινηθεί σε αυτό το αξίωμα.



Στις αρχές Δεκεμβρίου, η Marketing Greece  θα παρουσιάσει μια καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα, που αφενός μεν είναι συμβατές με τις επιταγές του COVID-19, αφετέρου αναδεικνύουν τον βιωματικό και αυθεντικό χαρακτήρα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως αναφέρει η κα Δρέττα. Η παρούσα καμπάνια θα περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα εργαλεία της επικοινωνίας με όχημα την εικόνα και τα Video.

“Η Ελλάδα πλέον πρέπει να επικοινωνεί τα μηνύματα της υπό το πρίσμα ότι είναι ένα παγκόσμιο brand με διεθνή αναγνώριση”, τονίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.