ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Η Booking.com αίρει περιορισμούς στις προσφορές διαμονής στη Google - Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία




Αποτέλεσμα εικόνας για Η Booking.com αίρει περιορισμούς στις προσφορές διαμονής στη Google - Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία


Η Booking.com άλλαξε τα συμβόλαια με τους συνεργάτες της στην ξενοδοχειακή βιομηχανία σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες και οι αλυσίδες ξενοδοχείων να μπορούν πλέον να υποβάλλουν προσφορές ελεύθερα με όρους του brand τους στη Google.

Προηγουμένως, τα ξενοδοχεία περιορίζονταν από τους «General Delivery Terms» της Booking.com να υποβάλλουν προσφορές με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, όπως «booking.com» και άλλες στα Google AdWords και στις οργανικές αναζητήσεις.

Η επιστολή της Βooking.com στους ξενοδόχους

Σε επιστολή της προς τους ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο, όπως αναφέρει η έγκυρη ιστοσελίδα phocuswire.com, η Booking.com γνωστοποιε΄ότι παύει τους περιορισμούς υποβολής προσφορών από τη συμφωνία της με τα ξενοδοχεία. Αυτό σημαίνει, τονίζει η πλατφόρμα, ότι τα ξενοδοχεία είναι ελεύθερα να κάνουν προσφορές στην Booking.com μέσω μηχανών αναζήτησης εάν το επιθυμούν, κάτι που είναι συμβατό με πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως υπογραμμίζεται.

Η άρση των περιορισμών αφορά όλα τα καταλύματα και δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές στους όρους των συμφωνιών της με τα ξενοδοχεία, επισημαίνει η Booking.com, πέρα από επιπλέον εξηγήσεις των όρων. 

Για παράδειγμα, όπως αναφέρεται, τα ξενοδοχεία πέρα από τη δυνατότητα που έχουν πλέον να υποβάλλουν ελεύθερα προσφορές με την επωνυμία τους, μπορούν επίσης να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών χρησιμοποιώντας τον όρο «ξενοδοχεία στο Λονδίνο» και άλλους που σχετίζονται με έναν προορισμό.

Ενώ οι αλλαγές αυτές αντιμετωπίζονται θετικά, στην πραγματικότητα δεν είναι πιθανό να μεταβάλλουν σημαντικά τις τακτικές άμεσου μάρκετινγκ των ιδιοκτητών ξενοδοχείων. Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να μη μπορούν να χρησιμοποιούν τον όρο «booking.com» στις διαφημίσεις τους, καθώς βασικό κομμάτι της στρατηγικής της Booking.com είναι η χρήση του ονόματος του ξενοδοχείου στις διαφημίσεις του.

Επίσης, η Booking.com θα συνεχίσει να επενδύει στις δικές της ενέργειες μάρκετινγκ στην προώθηση των συνεργατών της, προσελκύοντας καταναλωτές σε ξενοδοχεία μέσω της πλατφόρμας της.