ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματα τους από το Λιμενικό στον Πειραιά








Αποτέλεσμα εικόνας για Ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματα τους από το Λιμενικό στον Πειραιά

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού πραγματοποιήθηκε  στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Η εν λόγω εκστρατεία, πραγματοποιήθηκε με αφορμή τις μετακινήσεις των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου και είχε ως επίκεντρο την ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
Στο πλαίσιο αυτό, διανεμήθηκε η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των επιβατών, που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013, ενώ επίσης διανεμήθηκε το φυλλάδιο με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.
Στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει», έχουν αναρτηθεί τόσο η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη με τα διατιμημένα προϊόντα της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Ανάλογες ενημερωτικές δράσεις από μεικτά κλιμάκια στελεχών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας, θα πραγματοποιούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.