ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Επαγγελματικός τουρισμός: Τα εταιρικά ταξίδια βελτιώνουν τις επιδόσεις των επιχειρήσεων



Αποτέλεσμα εικόνας για Επαγγελματικός τουρισμός: Τα εταιρικά ταξίδια βελτιώνουν τις επιδόσεις των επιχειρήσεων


Οι εταιρίες, που δίνουν προτεραιότητα στη στρατηγική τους στα εταιρικά ταξίδια, παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις στη γενικότερη λειτουργία τους, σε σχέση με τις επιχειρήσεις που ακολουθούν αντίθετη πολιτική, σύμφωνα με έρευνα του Harvard Business Review Analytic Services σε συνεργασία με την Egencia.

Το 58% των επικεφαλής επιχειρήσεων επιβεβαιώνουν ότι η ισχυρή πολιτική ταξιδίων, κατά την οποία η εταιρία, οι επικεφαλής της και οι διαδικασίες της στηρίζουν τη χρήση εταιρικών ταξιδίων ως μια μορφή στρατηγικής επένδυσης με επαγγελματικό value, παράγει καλύτερα αποτελέσματα.Την περασμένη χρονιά, εταιρίες με ισχυρή πολιτική ταξιδίων είχαν διπλάσιους ρυθμούς βελτίωσης σε τομείς-κλειδιά όπως η πιστότητα των πελατών (50% έναντι 21%), το μερίδιο αγοράς (43% έναντι 22%) και η ικανοποίηση των εργαζομένων (35% έναντι 15%), σε σύγκριση με εταιρίες με αδύναμη πολιτική ταξιδίων. 

Το τελικό αποτέλεσμα είναι η αύξηση της κερδοφορίας τους (47% έναντι 29%).Τα εταιρικά ταξίδια αποτελούν όλο και περισσότερο σημαντικό στοιχείο στις επιδόσεις των επιχειρήσεων καθώς οι εταιρίες επιδιώκουν να διευρύνουν το παγκόσμιο αποτύπωμά τους, επισημαίνει η αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Egencia, Wendy White.

Η ισχυρή πολιτική ταξιδίων εκτός από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που συνεπάγεται, βοηθά και την καλύτερη συνεργασία μεταξύ ομάδων σε όλο τον κόσμο και στηρίζει την ενοποιημένη εταιρική πολιτική. 

Μόλις το 31% των 587 επικεφαλής επιχειρήσεων που μετείχαν στην έρευνα (Μάρτιος 2019) πιστεύουν ότι η εταιρία τους διαθέτει ισχυρή πολιτική ταξιδίων. Οι περισσότεροι παραδέχονται ότι η διαχείριση εταιρικών ταξιδίων δεν θεωρείται στρατηγική επένδυση για το μέλλον αλλά ένα επιπλέον κόστος που χρειάζεται μείωση. 


Η αντίληψη αυτή δε συμβαδίζει με τη σύγχρονη αγορά όπου η πλειονότητα των επικεφαλής των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν ότι οι δια ζώσης επαφές βοηθούν σε θετικές μακροπρόθεσμες σχέσεις με πελάτες (84%) και μεταξύ των εργαζομένων (78%).

Κάτω από τους μισούς επικεφαλής επιχειρήσεων δίνουν προτεραιότητα στην ισχυρή πολιτική ταξιδίων παρότι αναγνωρίζουν τα οφέλη της. Από όσους διαχειρίζονται επιτυχώς αυτό το κομμάτι, το 77% διαθέτουν στο δυναμικό τους μόνο μία εταιρία διαχείρισης ταξιδίων.