ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Δήμος Σαρωνικού: To νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής







Αποτέλεσμα εικόνας για : To νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμος Σαρωνικού

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 ενέκρινε ο Δήμος Σαρωνικού.Ειδικότερα, σχεδιάστηκε ένα πρόγραμμα που να προσφέρει μία ευρεία κάλυψη αναγκών που προκύπτει από το ίδιο το πακέτο των τουριστικών προϊόντων του δήμου, μαζί με μία προσπάθεια πιο δυναμικής εξωστρέφειας για την περιοχή της Αθήνας που αποτελεί και τον πολυπληθέστερο πυρήνα κινητικότητας  δυνητικών κοινών-στόχων.

Στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος, μεταξύ άλλων θα υλοποιηθούν οι εξής δράσεις:-Προμήθεια φωτογραφιών και έντυπου υλικού προώθησης για τις ανάγκες της έκθεσης #my_Saronikos σε συνεργασία με την ομάδα Greek Instagram Events.-Ανατύπωση του 64σέλιδου φωτογραφικού λευκώματος προβολής και εθιμοτυπίας του δήμου, το οποίο αποτελεί καλαίσθητο εργαλείου προώθησης και ανάδειξης των τουριστικών-πολιτισμικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων του δήμου.

-Τουριστικό έντυπο pocket τύπου ακορντεόν, για τις ανάγκες πληροφόρησης των επισκεπτών του δήμου στα διάφορα σημεία ενδιαφέροντος και φιλοξενίας , ήτοι ξενοδοχεία, επιχειρήσεις και δημοτικά καταστήματα, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η παρουσίαση σημείων και δράσεων ενδιαφέροντος μέσα από εικόνες, σύντομες περιγραφές και χάρτη της περιοχής.

-Προβολή και επικοινωνιακή προώθηση στους σταθμούς μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για μία ενέργεια που στοχεύει στην όσο το δυνατόν ευρύτερη αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand name Δήμος Σαρωνικού, μέσω της σύνδεσής του με τα κλασικά δυνατά brand names που αποτελούν τον δήμο, όπως  Λαγονήσι, Καλύβια, Σαρωνίδα, Ανάβυσσος, Παλαιά Φώκαια, Κουβαράς. Μία έξυπνη επικοινωνιακή ενέργεια, μέσω 62 φωτεινών πάνελ, στις αποβάθρες 17 σταθμών του δικτύου του metro, για 14 ημέρες.

-Διαγωνισμός Γνώρισε τον τόπο σου  σε συνεργασία με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη. Πρόκειται για μαθητικό διαγωνισμό  όλων των σχολικών βαθμίδων, όπου τα παιδιά θα δημιουργήσουν σελιδοδείκτες εμπνεόμενοι από θεματικές τουριστικών προϊόντων της ταυτότητας του τόπου. 

Φέτος θα υπάρχουν δύο θεματικές κατηγορίες, το Δάσος του Κουβαρά, τα τοπικά προϊόντα και η γαστρονομία του τόπου.

 Οι νικητές κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης θα βραβευτούν και θα λάβουν το τίτλο του «Πρεσβευτής του τόπου».-Μελέτες μονοπατιών και πεζοπορικών- ορειβατικών διαδρομών σε συνεργασία με εξειδικευμένους δασολόγους μελετητές για την επίσημη προώθησή τους μέσω των ΣΕΠΟΔ στην ενότητα Σαρωνικός-Λαυρεωτική.

 Έλεγχος, παραμετροποιήσεις, αξιολόγηση και αναγκαίες εργασίες σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες αλλά και εξειδικευμένους επαγγελματίες του χώρου και της πεζοπορίας-ορειβασίας που θα βαρύνουν το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Σαρωνικού.