ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Φ. Κουβέλης: «Άγνοια Μητσοτάκη και ΝΔ για τα στοιχεία της επένδυσης της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά»




Αποτέλεσμα εικόνας για Φ. Κουβέλης: «Άγνοια Μητσοτάκη και ΝΔ για τα στοιχεία της επένδυσης της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά»

Οι σημερινές (17 Απρ 2019) δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη που ακολούθησαν την επίσκεψη του στον ΟΛΠ και ιδιαίτερα οι αναφορές του περί «αλλαγής κανόνων από τη Διοίκηση και από το Ελληνικό Κράτος εκ των υστέρων» και περί «εγκεκριμένου MasterPlan», δηλώνουν την πλήρη άγνοια τόσο του ιδίου όσο και των στελεχών της ΝΔ, για το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αξιολόγηση και έγκριση των επενδύσεων στα λιμάνια και την πορεία αξιολόγησης του masterplan του ΟΛΠ. Ο κ. Μητσοτάκης θα έπρεπε επίσης να γνωρίζει ότι η αξιολόγηση των επενδύσεων στα λιμάνια από το Υπουργείο Πολιτισμού, προβλέπεται από το θεσμικό πλαίσιο συγκρότησης και λειτουργίας της ΕΣΑΛ, το οποίο δεν δημιουργήθηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, και το οποίο σωστά προβλέπει την έγκριση από το Υπουργείο Πολιτισμού των επενδυτικών σχεδίων στα λιμάνια. Άλλωστε η εν λόγω έγκριση, έχει δοθεί για το σύνολο των masterplan που έχουν μέχρι σήμερα αξιολογηθεί.

Επίσης όλες οι διαδικασίες που έχουν ακολουθηθεί μέχρι σήμερα, ακολουθούν τους όρους της Σύμβασης Παραχώρησης η οποία έχει συμφωνηθεί με τον ΟΛΠ και έχει κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων και με ψήφο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στο πλαίσιο αυτό, και σε στενή συνεργασία με τον ΟΛΠ, εγκρίθηκε το σύνολο των υποχρεωτικών επενδύσεων, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος των πρόσθετων, υπό προϋποθέσεις που τίθενται τόσο από τη Σύμβαση Παραχώρησης όσο και από την Ελληνική νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση η Ελληνική Κυβέρνηση στηρίζει το σχέδιο ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά, με κριτήρια την ενίσχυση της τοπικής και εθνικής οικονομίας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την εναρμόνιση με τις ανάγκες των κατοίκων και των λειτουργιών των παραλιμένιων Δήμων, καθώς και τη συνεισφορά του (του σχεδίου ανάπτυξης) στη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης, με σεβασμό στις εργασιακές σχέσεις.