ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Αύξηση της ζήτησης για κρουαζιέρες πολυτελείας

Όλο και πιο δημοφιλής γίνονται οι κρουαζιέρες πολυτελείας σε θάλασσα και ποτάμια με μικρά ή μεγάλα πλοία. Οι ταξιδιώτες επιλέγουν για τα πολυτελή ταξίδια τους πλοία που μπορούν να μεταφέρουν πάνω από 5.000 επιβάτες ή μικρότερου μεγέθους.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας από την εταιρεία AAA Travel για τους τελευταίους 12 μήνες.
Οι πωλήσεις κρουαζιερόπλοιων της AAA Travel αυξήθηκαν σημαντικά το περασμένο έτος. Οι κρατήσεις για σουίτες σε μεγάλα κρουαζιερόπλοια και σε δρομολόγια με μικρές, πολυτελείς γραμμές κρουαζιέρας εκτοξεύτηκαν, καταγράφοντας διψήφια ποσοστά ανόδου.

Αναζήτηση περιπέτειας στην κρουαζιέρα

Οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο προσωπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες  και στρέφονται σε μικρότερες κρουαζιέρες εξαιρετικής ποιότητας, επιδεικνύοντας τεράστιο ενδιαφέρον για γραμμές κρουαζιέρας όπως η AmaWaterways, η Seabourn Cruise Line, οι κρουαζιέρες Azamara Club, οι κρουαζιέρες Viking River, η Uniworld Boutique River Cruises και άλλες.
Κι ενώ ορισμένοι ταξιδιώτες επιλέγουν μικρότερες κρουαζιέρες πολυτελείας, μαζικές γραμμές κρουαζιέρας όπως η Carnival Cruise Line και η Royal Caribbean εισάγουν μεγαλύτερες σουίτες στα νέα πλοία τους.
Πολλοί ταξιδιώτες που μένουν σε σουίτες έχουν τώρα αποκλειστική πρόσβαση σε εστιατόρια, ιδιωτικές πισίνες και σαλόνια, και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και αποκλειστική υπηρεσία εν πλω προσωπικού μπάτλερ.
Αποτέλεσμα εικόνας για κρουαζιέρες πολυτελείας

Επενδύσεις δισεκατομμυρίων σε νέα πλοία

Η αγορά κρουαζιέρας βιώνει έντονη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, καθώς οι γραμμές κρουαζιέρας επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα πλοία και συνεχίζουν να εξελίσσουν τις προσφορές τους για να προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες.
Το 2019, η χωρητικότητα της βορειοαμερικανικής αγοράς κρουαζιερόπλοιων θα αυξηθεί 7%, προσθέτοντας χώρο για ένα εκατομμύριο επιπλέον επιβάτες ετησίως σε επτά νέα πλοία.
Οι εμπειρογνώμονες της AAA Travel έχουν εντοπίσει αυτές τις πρόσθετες τάσεις που μετασχηματίζουν τη βιομηχανία κρουαζιέρας οι οποίες αναλύονται ως εξής:

Αλλαγή σε ρότα προορισμών

Η Ευρώπη, η Αλάσκα, η Καραϊβική και η Χαβάη παραμένουν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί κρουαζιέρας, αλλά οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών αρχίζουν να αλλάζουν.
Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις της AAA Travel για κρουαζιέρες στην Ευρώπη και τη Χαβάη αυξάνονται σημαντικά, σε σύγκριση με άλλους δημοφιλείς προορισμούς.

Τεχνολογία εν πλω

Αντιμετωπίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση των ταξιδιωτών που επιθυμούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τις συσκευές τους και τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι γραμμές κρουαζιέρας έχουν επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία για να ενισχύσουν την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών τους.
Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. υψηλής τεχνολογίας, διαδραστικές πινακίδες σε όλα τα πλοία. και δωρεάν εφαρμογές smartphone που επιτρέπουν στους επιβάτες να προσαρμόζουν τις δικές τους καθημερινές διαδρομές, να ανταλλάσσουν μηνύματα με άλλους επιβάτες και να διατηρούν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους στο σπίτι.

Κάτι για όλους

Οι εταιρείες κρουαζιέρας προσαρμόζουν τις προσφορές τους για να προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες.
Για παράδειγμα, η Viking River Cruises υιοθέτησε μια πολιτική για τους ενήλικες μόνο στα πλοία της, ενώ άλλοι, όπως το AmaWaterways, προσθέτουν υπηρεσίες που απευθύνονται περισσότερο σε οικογένειες και ομάδες.