ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

Η TUI εγκαταλείπει τα ξενοδοχειακά σήματα Sensimar και Family Life






Αποτέλεσμα εικόνας για Η TUI εγκαταλείπει τα ξενοδοχειακά σήματα Sensimar και Family Life


Η TUI εγκαταλείπει τα ξενοδοχειακά σήματα Sensimar και Family Life και αντ‘ αυτών τα μεταφέρει στην επωνυμία TUI Blue.

Η εταιρεία δηλώνει ότι σκοπεύει να κάνει το TUI Blue το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα ξενοδοχείων αναψυχής μέσα στα επόμενα χρόνια. Με την προσθήκη των Sensimar και Family Life, το χαρτοφυλάκιό της θα αυξηθεί από 10 σε 90, ενώ σχεδιάζει να λειτουργήσει περισσότερες μονάδες το 2020. Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε ότι το χαρτοφυλάκιο “θα υπερβεί τις 100 ξενοδοχειακές μονάδες σύντομα”.

“Το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων TUI Blue επιδιώκει να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και τη συνοχή του σήματος”, ανέφερε σε δήλωσή της η TUI.
Αποτέλεσμα εικόνας για TUI Blue for All

Υπό τη νέα επωνυμία, τα ξενοδοχεία TUI Blue θα ονομαστούν TUI Blue for All, τα ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες θα ονομαστούν TUI Blue For Two, αντικαθιστώντας το σήμα Sensimar, ενώ τα TUI Blue for Families θα αντικαταστήσουν το σήμα Family Life.

Η TUI δήλωσε ότι οι πελάτες θα επωφεληθούν από μια ευρύτερη επιλογή ξενοδοχείων TUI Blue σε όλο τον κόσμο, καθώς, εκτός από το ισχυρό “αποτύπωμά” της στη Νότια Ευρώπη και την Καραϊβική, σχεδιάζει να επικεντρωθεί σε άλλες περιοχές, όπως η Νοτιοανατολική Ασία και ο Ινδικός Ωκεανός.

“Τα ξενοδοχεία παραμένουν ένα ισχυρό και ελκυστικό τμήμα ανάπτυξης του ομίλου και η TUI έχει πολυετή εμπειρία ως υπεύθυνος ανάπτυξης ξενοδοχείων, επενδυτών και φορέων εκμετάλλευσης. Η TUI είναι κορυφαίο διεθνές τουριστικό σήμα. Αυτό που μας έλειπε ήταν μια ξενοδοχειακή μάρκα με παγκόσμια παρουσία, που να ενσωματώνει το όνομα TUI”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Fritz Joussen“Μετά την ανάπτυξη και την έναρξη λειτουργίας των TUI Blue πριν από τρία χρόνια, το όνομα TUI έχει γίνει μέρος της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Μετά την επιτυχή φάση έναρξης των πρώτων 10 ξενοδοχείων, η οικοδόμηση του σήματος ως το διεθνές σήμα-ναυαρχίδα των ξενοδοχείων μας είναι το επόμενο βήμα για να επεκτείνουμε σημαντικά το τμήμα των ξενοδοχείων μας, να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο σε παγκόσμιο επίπεδο με το εμπορικό σήμα και να αυξήσουμε το κοινό-στόχο”.



Με το νέο σήμα η TUI δήλωσε ότι θα επεκτείνει σημαντικά τις καινοτόμες υπηρεσίες που σχετίζονται με την παραμονή στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής “Select Your Room”, που θα διατίθεται σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Επίσης, η τεχνολογική ιδέα που αφορά στην εφαρμογή Blueθα μπει σε όλα τα ξενοδοχεία, έτσι ώστε όλοι οι επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στον βοηθό ψηφιακών υπηρεσιών.

Τα άλλα εμπορικά ξενοδοχειακά σήματα και concept της TUI δε θα επηρεαστούν. Παράλληλα με την TUI Blue, η στρατηγική ανάπτυξης της TUI Group θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στα παραδοσιακό σήμα RIU, στα δύο σήματα Robinson και TUI Magic Life, ενώ τα θέρετρα 5 αστέρων λειτουργούν υπό την επωνυμία TUI Sensatori.

Για το καλοκαίρι του 2019 και τον επόμενο χειμώνα, τα ξενοδοχεία TUI Sensimar και TUI Family Life θα συνεχίσουν να προσφέρονται με τα σημερινά εμπορικά σήματα τους. Από το καλοκαίρι του 2020, τα ξενοδοχεία θα ανοίξουν εκ νέου ως TUI Blue.