Οι εμπορικές εκθέσεις που βασίζονται αποκλειστικά στην εικονική πραγματικότητα δεν θα αντικαταστήσουν ποτέ πλήρως την ανθρώπινη επαφή, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου, David Ruetz, μιλώντας στο ITB Virtual Reality Lab.
Η χειραψία δεν μπορεί να γίνει ψηφιακά από το διαδίκτυο, τόνισε, ωστόσο, όπως είπε, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορεί να έχουν σημαντική εφαρμογή, από την προετοιμασία για τις εμπορικές εκθέσεις μέχρι το follow-up.
Όσον αφορά τη χρήση των τεχνολογιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στα περίπτερα των εμπορικών εκθέσεων, ο Ruetz εξήγησε ότι οι τεχνολογίες δεν είναι αρκετά αποτελεσματικές και ώριμες. Είναι σημαντικό επίσης να μη χρησιμοποιούνται ως στόχος οι ίδιες, αλλά, αντίθετα, ως στοιχείο που υποστηρίζει την εμπειρία των brand.
Όπως επισήμανε, δεν υπάρχουν μεγάλα οφέλη από την παρουσίαση κάθε χιονοδρομικού προορισμού με τη χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας, καθώς οι εμπορικοί επισκέπτες έχουν εμπειρία από το σκι.Ο κ. Ruetz θεωρεί ότι τα γυαλιά αυτά είναι σημαντικά όταν χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο ενός γενικότερου σχεδίου
Επίσης, εξήρε την παραδειγματική χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο περίπτερο της Lufthansa.