Μοντέρνα οικογενειακά ταξίδια και οι μονογονεϊκές οικογένειες αλλάζουν
τον τρόπο που ταξιδεύουμε.
Σύμφωνα με έρευνα του CNN Travel οι μονογονεϊκές οικογένειες
πλέον αποτελούν σχεδόν το 30% των οικογενειών παγκοσμίως.
τον τρόπο που ταξιδεύουμε.
Σύμφωνα με έρευνα του CNN Travel οι μονογονεϊκές οικογένειες
πλέον αποτελούν σχεδόν το 30% των οικογενειών παγκοσμίως.
H τουριστική βιομηχανία συμβαδίζει με το γεγονός ότι δεν έχει κάθε οικογένεια δύο γονείς και δύο παιδιά.
Οι μεγάλοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί, ξενοδοχειακές αλυσίδες ακόμα και εταιρείες μετακίνησης, όπως τα τρένα έχουν αναπροσαρμόσει τα παραδοσιακά οικογενειακά πακέτα με 2 ενήλικες και ένα ή δύο παιδιά.
Η ελάχιστη απαίτηση στα μοντέρνα οικογενειακά πακέτα είναι ένας ενήλικας και ένα παιδί.
Η ελάχιστη απαίτηση στα μοντέρνα οικογενειακά πακέτα είναι ένας ενήλικας και ένα παιδί.
Όπως αναφέρεται σε έρευνα της GfK, εταιρείας πληροφοριών για τις αγορές και τους καταναλωτές οι οικογενειακές κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018, ήταν αυξημένες κατά 6% έναντι αύξησης 3% στις εκτός οικογενειών.
Η αύξηση των οικογενειακών κρατήσεων έχει ξεπεράσει τις μη οικογενειακές πωλήσεις από το καλοκαίρι του 2012. Αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 40% των καλοκαιρινών κρατήσεων και το 20% των πωλήσεων χειμώνα.
Η αύξηση των οικογενειακών κρατήσεων έχει ξεπεράσει τις μη οικογενειακές πωλήσεις από το καλοκαίρι του 2012. Αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 40% των καλοκαιρινών κρατήσεων και το 20% των πωλήσεων χειμώνα.
Ωστόσο, η μέση τιμή πώλησης των οικογενειακών διακοπών είναι σημαντικά χαμηλότερη από ότι για τις μη οικογενειακές κρατήσεις, με διαφορά για το καλοκαίρι του 2018 περίπου 23%.
Και αυτό οφείλεται στο ότι η οικογενειακή αγορά κυριαρχείται από τις παραδοσιακές διακοπές στην παραλία, ενώ οι μη οικογένειες αγοράζουν περιηγήσεις στα ταξίδια και κρουαζιέρες μεγαλύτερης διάρκειας και επιλέγουν προορισμούς μακρινών αποστάσεων.
Πηγή:tourismtoday.gr