ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 11 Αυγούστου 2018

M. Κόνσολας: “Πρόβλημα και για τον τουρισμό οι αυξημένες τιμές καυσίμων στα νησιά του Αιγαίου”


Αποτέλεσμα εικόνας για οι αυξημένες τιμές καυσίμων στα νησιά του Αιγαίου”


«Βρισκόμαστε στα μέσα Αυγούστου και η κυβέρνηση ακόμα δεν ξέρει τι θα κάνει για το πρόβλημα των αυξημένων τιμών στα καύσιμα στα νησιά του Αιγαίου», δηλώνει ο τομεάρχης Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου, Μάνος Κόνσολας, αναφερόμενος στο θέμα των αυξημένων τιμών στα καύσιμα στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου.
Ο κ. Κόνσολας κατέθεσε για το θέμα δύο ερωτήσεις στη Βουλή.
“Η πρώτη, μάλιστα, κατατέθηκε από το Μάιο, τόνισε. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποφάσισε να ασχοληθεί με το πρόβλημα στα μέσα Αυγούστου. Ακόμη, όμως, και τώρα, η κυβέρνηση πορεύεται χωρίς σχέδιο.
Διαρρέει την πρόθεσή της να επιβάλλει πλαφόν στην τιμή των καυσίμων, με τη διαφορά ότι το μέτρο αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα ακόμα φθηνό επικοινωνιακό παιχνίδι για να καλυφθεί η ανεπάρκεια της κυβέρνησης.
Επιπρόσθετα, ουδείς γνωρίζει τα κριτήρια που θα καθορίζουν το πλαφόν στην τιμή των καυσίμων αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως έδειξε και με την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, δεν αντιλαμβάνεται τι σημαίνει υψηλό κόστος μεταφοράς προϊόντων και πρώτων υλών στα νησιά ενώ δεν υπολογίζει και τις ιδιαιτερότητες των νησιωτικών οικονομιών, που αποτελούν οικονομίες μικρής κλίμακας.
Με όλες αυτές τις παλινωδίες, περνάει το καλοκαίρι και η κυβέρνηση περιορίζεται στο ρόλο του θεατή, αποφεύγοντας να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Δεν την ενδιαφέρει το γεγονός ότι οι νησιώτες πληρώνουν την τιμή της βενζίνης σε πολύ πιο υψηλές τιμές, συγκριτικά με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Δεν την ενδιαφέρουν οι αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό.
Η κυβέρνηση θα έπρεπε να δει το ζήτημα της αποκλιμάκωσης των φόρων στα καύσιμα και ειδικά στις νησιωτικές περιοχές.
Γιατί όταν  στο 1,64 ευρώ, που είναι η μέση τιμή λίτρου για την αμόλυβδη βενζίνη στην Ελλάδα, οι φορολογικές επιβαρύνσεις είναι πάνω από 1 ευρώ, τότε αυτό συνιστά παραλογισμό»