ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Ποιες οι νέες τάσεις στο Luxury Travel



Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιες οι νέες τάσεις στο Luxury Travel


Τα πολυτελή ταξίδια είναι lifestyle και εξελίσσονται καθημερινά, επισημαίνουν οι εμπειρογνώμονες από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά “πολλά από αυτά που καθορίζουν το προϊόν και τη νοοτροπία των ταξιδιωτών παραμένουν τα ίδια.”
“Σήμερα, η πολυτέλεια είναι προσωπική, ατομική, δηλώνει ο Ignacio Maza, εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Signature Travel Network.
Πρέπει να γνωρίσουμε τους πελάτες μας, να γνωρίσουμε τα πάθη και τα ενδιαφέροντά τους και να δημιουργήσουμε για αυτούς μία διαφορετική εμπειρία.
Κι αυτό είναι η πρόκληση. Να δημιουργούμε ταξίδια πολυτελείας, όταν όλοι έχουν για αυτά μία διαφορετική ιδέα.
Ο όρος πολυτέλεια στα ταξίδια έχει ξεπεράσει τα καθιερωμένα και σήμερα η διαμονή σε μια σκηνή σε κάμπινγκ στην άγρια ​​φύση της Ουγκάντα ​​είναι πολυτελής διακοπές.
Η τάση θέλει την δημιουργία νέων δρομολογίων σε αναδυόμενους προορισμούς πολυτελείας με τοπικούς ξεναγούς που θα δείξουν στους επισκέπτες ότι πιο συναρπαστικό.
“Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πάνε στην άκρη της γης αρκεί να τους εγγυηθούν ότι θα ζήσουν μία μοναδική, αυθεντική εμπειρία, τονίζει ο Ignacio Maza.
Πριν από 20 χρόνια, κανείς δεν μιλούσε για το Μπουτάν που τώρα, είναι ένας από τους πιο περιζήτητους προορισμούς. ”
Τα πολυτελή γούστα απαιτούν μεγαλύτερη εμπειρία και τόλμη των ταξιδιωτικών πρακτόρων για να εκπλήξουν τους πελάτες πολυτελείας ακόμα και σε δημοφιλείς προορισμούς, αρκεί να τους απομακρύνουν από τις ορδές των τουριστών και να τους δώσουν κάτι αυθεντικό.
Το καλό φαγητό, το καλό κρασί, η σαμπάνια, η χαλάρωση σε ένα σπα, παραμένουν σημαντικά στοιχεία της εμπειρίας πολυτέλειας, όπως και οι υπερβολικές προσδοκίες των ταξιδιωτών, που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες καλούνται να κάνουν πράξη.
tourismtoday.gr