Σάββατο, 2 Ιουνίου 2018

Η έλλειψη δωρεάν WiFi σημαίνει μειωμένες κρατήσεις και δυσαρεστημένους πελάτες




Αποτέλεσμα εικόνας για Η έλλειψη δωρεάν WiFi



Η Expedia και η Northstar Research Partners δημοσίευσαν πρόσφατα μια έρευνα σε 18.229 ερωτηθέντες σε 23 χώρες, για να καθορίσουν την καλύτερη και χειρότερη εθιμοτυπία των ξενοδοχείων (και των αεροπλάνων). Τα αποτελέσματα παρέχουν στα ξενοδοχεία πληροφορίες για το πως να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των επισκεπτών τους και να ελαχιστοποιήσουν τους δυσαρεστημένους ταξιδιώτες.

Η έλλειψη του δωρεάν WiFi θα μπορούσε να ισοδυναμεί με λιγότερες κρατήσεις και δυσαρεστημένους επισκέπτες για κάποιο ξενοδοχείο. Ένα συντριπτικό 93% των ερωτηθέντων διεθνώς ισχυρίζεται ότι είναι κάπως ή πολύ σημαντικό - στις ΗΠΑ όμως, η ύπαρξη δωρεάν WiFi αποτελεί τον Νο1 λόγο για να κλείσει κανείς ένα ξενοδοχείο, με το 76% να βαθμολογεί αυτήν την παροχή ως πολύ σημαντική.

Παραδόξως, το να υπάρχει ένα ψυγειάκι στο δωμάτιο είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα που επιθυμούν οι περισσότεροι πελάτες (78%) και ακολουθούν τα δωρεάν προϊόντα περιποίησης (78%), δωρεάν παροχές όπως WiFi, φαγητό, ποτά και credits στο spa (75%) και, τέλος, η ύπαρξη μπαρ ή εστιατόριου στο ξενοδοχείο (69%).

Τι οδηγεί κάποιον στο να κλείσει ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο; Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τιμή, η τοποθεσία και το δωρεάν WiFi είναι αυτά που υπερέχουν, αλλά σχεδόν τρεις στους τέσσερις επισκέπτες δίνουν επίσης προσοχή σε κριτικές, απόψεις, αλλά και το δωρεάν πάρκινγκ, ως λόγους για να προχωρήσουν στην κράτησή τους.

Τιμή: 95 %
Τοποθεσία: 94%
Δωρεάν WiFi: 91% (κορυφαίος λόγος για τους ταξιδιώτες από ΗΠΑ)
Μέγεθος δωματίου: 81%
Βαθμολογία αστέρων: 75%
Δωμάτιο με θέα: 74%
Δωρεάν πάρκινγκ: 73%
Κριτικές του ξενοδοχείου από τρίτους: 73%
Η ικανοποίηση του επισκέπτη από το ξενοδοχείο είναι θέμα του κάθε καταλύματος, ειδικά όταν πρόκειται για το αν ο πελάτης ζητήσει αλλαγή δωματίου. Τα βρώμικα δωμάτια είναι ο Νο1 λόγος για να ζητήσει κάποιος να μεταφερθεί σε άλλο δωμάτιο, αλλά και οι θορυβώδεις γείτονες ή οι κοινόχρηστοι χώροι θα οδηγήσουν έναν στους δύο πελάτες να ζητήσουν αλλαγή. Από την άλλη πλευρά, η κακή θέα και η εγγύτητα στο ασανσέρ σπάνια θα μετακινήσουν έναν πελάτη από το αρχικό του δωμάτιο.

Βρώμικο δωμάτιο: 87%
Γενική δυσαρέσκεια με την κατάσταση του δωματίου: 59%
Θορυβώδεις γείτονες ή κοινόχρηστοι χώροι: 51%
Εγγύτητα σε ανελκυστήρες ή κακή θέα: 8-9%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου