ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Έρευνα: H TripAdvisor δημιουργεί το 10,3% των παγκόσμιων ταξιδιωτών δαπανών


Αποτέλεσμα εικόνας για Έρευνα: H TripAdvisor δημιουργεί το 10,3% των παγκόσμιων ταξιδιωτών δαπανών


Ισχυρή συμβολή στην παγκόσμια ταξιδιωτική οικονομία είχε το 2017 η μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, TripAdvisor, ενώ την τελευταία 10ετία υποκίνησε την αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών άνω του μέσου όρου στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, επιδρώντας επίσης στην αύξηση των ταξιδίων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σύμφωνα με σχετική έκθεση που διενεργήθηκε από το Oxford Economics σε συνεργασία με την TripAdvisor, η συμβολή της πλατφόρμας το 2017 ανήλθε σε 546 δισ. δολάρια, δηλαδή είχε μερίδιο 10,3% στα 5,29 τρισ. δολάρια δαπανών που κατέγραψε η παγκόσμια ταξιδιωτική οικονομία την ίδια χρονιά.

Η πλατφόρμα υποκίνησε πάνω από 433 εκατ. ταξίδια το ίδιο έτος, εκ των οποίων τα 65 εκατ. στις ΗΠΑ.

Η έρευνα (συμπεριέλαβε τάσεις από την TripAdvisor συνδυάζοντας στοιχεία του ΠΟΤ και εθνικών και τοπικών στατιστικών αρχών) έδειξε ότι την τελευταία 10ετία οι δαπάνες που σχετίζονται με τα ταξίδια και υποκινήθηκαν από ιστοσελίδες που σχετίζονται με την TripAdvisor ξεπέρασαν τους ρυθμούς ανάπτυξης των δαπανών στον παγκόσμιο κλάδο ταξιδίων και τουρισμού.

 Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, οι δαπάνες που υποκινήθηκαν από την TripAdvisor παρουσίασαν μέση ετήσια αύξηση 7,4%, έναντι 3% που ήταν η μέση ανάπτυξη των δαπανών στον τουριστικό κλάδο.

Ακόμη και σε περίοδο κρίσης, το 2009, όταν οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές δαπάνες μειώθηκαν κατά 5,3%, οι δαπάνες που υποκινήθηκαν από την TripAdvisor ξεπέρασαν σε επιδόσεις την τάση αυτή.

Η επιρροή της TripAdvisor παρουσίασε αύξηση σε όλους τους προορισμούς του κόσμου την περασμένη 10ετία, τόσο σε ανερχόμενες όσο και σε ανεπτυγμένες αγορές.Επίσης, η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα ότι η TripAdvisor προκάλεσε την πραγματοποίηση περισσότερων ταξιδίων, κάτι που φαίνεται κυρίως στην αύξηση διανυκτερεύσεων και δαπανών παρά στις τουριστικές αφίξεις.

 Για το 2017, η πλατφόρμα προκάλεσε τη δημιουργία επιπλέον 80,3 δισ. ταξιδιωτικών δαπανών, 502,7 εκατ. επιπλέον διανυκτερεύσεων και 32,2 εκατ. ταξιδίων επιπλέον σε όλο τον κόσμο.Δείτε τον πίνακα…