Ο
Όμιλος Lufthansa πραγματοποίησε εκδήλωση Ανοιχτής Συζήτησης με καλεσμένους
εκπροσώπους των Mέσων Ενημέρωσης προκειμένου να τους ενημερώσει για τις
τελευταίες εξελίξεις στον Όμιλο στη διεθνή και την ελληνική αγορά. Ομιλητές ήταν ο κ. Peter Pullem, senior director sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ.
Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, γενικός διευθυντής πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του
Oμίλου Lufthansa. Η εκδήλωση
πραγματοποιήθηκε σε φιλική κι ευχάριστη ατμόσφαιρα εμπνευσμένη από το νησί της
Σαντορίνης στον φιλόξενο χώρο του Chocolat Royal στο Θησείο.
Ο
κ. Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa σημειώνοντας ότι
αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις
Point-topoint Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες. Στη συνέχεια ο κ. Pullem
αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο
2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το
ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa
μέσα στο προηγούμενο έτος. «Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με
σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε
η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων
από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Αυτό το βραβείο
αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις
κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», υπογράμμισε ο κ. Pullem.
Αναφερόμενος
στην νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο
σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα
και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική,
ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου.
Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η
νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια,
αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια
αυτή τη στρατηγική».
Επιπλέον,
ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης
και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το
ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των
επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην
EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το
Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες
τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.
Το
φετινό καλοκαίριοι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa - Austrian
Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS - προσφέρουν στο
ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103
χώρες.
Ο
κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, γενικός διευθυντής πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του
Ομίλου Lufthansa παρουσίασε τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα και τις ενέργειες που
σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του
ανάπτυξη.
«Ο
Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες -
Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει
παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις
ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς», σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος.
Σύμφωνα
με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa
προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016. Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ.
Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς
προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα
πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός
που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του
Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε.
Επιπλέον,
το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο
με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. «Το φετινό
καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η
SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian
Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για
πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα
και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής
ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το
καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη
Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS,
Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη», συμπλήρωσε ο κ.
Τζεβελέκος.
«Η Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή
Αερολιμένα Αθηνών δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας
τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων»,
συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.
Τέλος
ο κ. Τζεβελέκος αναφερόμενος στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της
Lufthansa σχολίασε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες
καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον Όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή
ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια #SayYesToThe
World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive
Designers Week 2018. «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι
νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν
τις εντυπώσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη
διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».