ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Το συνέδριο της ASTA ανοίγει τις πωλήσεις των Αμερικανών πρακτόρων για Ελλάδα



Αποτέλεσμα εικόνας για Το συνέδριο της ASTA ανοίγει τις πωλήσεις των Αμερικανών πρακτόρων για Ελλάδα

Ουσιαστική συμβολή στην προσέλκυση τουριστών αλλά και επενδύσεων από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, αναμένεται να έχει τα επόμενα χρόνια η διοργάνωση του μεγάλου συνεδρίου των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων της ASTA, Athens ASTA Destination Expo, που διοργανώνεται αυτές τις ημέρες στην Αθήνα. 

Το 77% των Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, που βρίσκονται στην Αθήνα για το συνέδριο Athens ASTA Destination Expo 2018 και τις επόμενες ημέρες θα περιηγηθούν και άλλους προορισμούς της χώρας, θα "πουλήσουν" τον προορισμό Ελλάδα, λόγω της προσωπικής τους εμπειρίας, τόνισε σήμερα Δευτέρα ο πρόεδρος της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων (ASTA) κ. Zane Kerby, στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε μαζί με τον πρόεδρο της FedHATTA, κ. Λύσανδρο Τσιλίδη, τον πρόεδρο του Δ.Σ της ASTA, κ. Jay M. Ellenby και άλλα μέλη του Δ.Σ. της ASTA

.Ο κ.Ellenby, μάλιστα, ανέφερε οτι η Ελλάδα δεν συγκρίνεται με κανέναν άλλο προορισμό από τις προηγούμενες διοργανώσεις περιφερειακών συνεδρίων της ASTA στον κόσμο. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο, που αναδεικνύει τη μεγάλη σημασία που έχει για τον ελληνικό τουρισμό η αμερικανική αγορά είναι ότι προγραμματίσθηκαν για σήμερα 1.100 συναντήσεις b2b Ελλήνων επιχειρηματιών με Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες.

 Σύμφωνα με τον κ.Ellenby, σχεδόν το σύνολο των Αμερικανών συνέδρων θα χρησιμοποιήσουν τις επαγγελματικές επαφές που θα αναπτύξουν στην Ελλάδα.

Ο κ.Kerby υπογράμμισε ότι οι εξαιρετικά θετικές εντυπώσεις των Αμερικανών από το συνέδριο της Αθήνας, σε συνδυασμό με την ασφάλεια του προορισμού Ελλάδα και τις φιλικές σχέσεις των δυο χωρών, που ενισχύονται από το εξαιρετικά δυναμικό ομογενειακό στοιχείο στην Αμερική, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αύξηση των τουριστικών ροών Αμερικανών τουριστών στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

Σε αυτό θα συντελέσει καθοριστικά και η αύξηση των απευθείας πτήσεων, που προγραμματίζουν αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, όπως και η Aegean, βλέποντας τις ευοίωνες προοπτικές, που ανοίγονται για την αύξηση των Αμερικανών τουριστών στη χώρα μας.

Ο κ. Τσιλίδης ανέφερε ότι η αγορά των ΗΠΑ έχει ήδη μια ιστορία 35 χρόνων για τον ελληνικό τουρισμό. Είπε ότι νέοι προορισμοί είναι η Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα, ενώ επισήμανε ότι οι Αμερικανοί πραγματοποιούν τα ταξίδια τους συνδυαστικά με προορισμούς της Μέσης Ανατολής και της Μεσογείου.

Οι ΗΠΑ 4η δύναμη  στα τουριστικά έσοδα

H αγορά των ΗΠΑ αποτελεί την 11η πιο σημαντική για τη χώρα μας από πλευράς αριθμού αφίξεων, ωστόσο, ως προς τα τουριστικά έσοδα έρχεται 4η, καθώς οι Αμερικανοί έχουν υψηλή κατά κεφαλή τουριστική δαπάνη.

Η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά ψηλά στις πωλήσεις των ανεξάρτητων τουριστικών γραφείων στις ΗΠΑ (NACTA), με τα ελληνικά νησιά να συγκεντρώνουν μερίδιο 8% και την Αθήνα να περιλαμβάνεται στους 16 δημοφιλέστερους προορισμούς (στοιχεία του 2015).

Όσον αφορά το προφίλ των αμερικανικών τουριστικών γραφείων, τα ομαδικά ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 22% των ετήσιων πωλήσεών τους και οι πωλήσεις που σχετίζονται με ταξίδια αναψυχής έχουν μερίδιο 82% στο σύνολο των ετήσιων πωλήσεων. 

Τα οργανωμένα πακέτα διακοπών αντιστοιχούν στο 21% των πωλήσεων, η κρουαζιέρα στο 26%, οι αερομεταφορές στο 20% και τα ξενοδοχεία στο 26%. Το 82% των Αμερικανών πρακτόρων, μάλιστα, θεωρεί τα fam trip έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο στις πωλήσεις για έναν προορισμό.